Pe baza acestor considerente legale, Primăria Oradea impune asociatiilor de proprietari din municipiu convocarea adunarii generale până la data de 31 martie 2011. Nerespectarea termenului se va sancţiona cu o amendă de la 500 lei la 3000 lei.
Totodată, asociaţia de proprietari va trebui să depună o copie a procesului verbal al adunariigenerale la cam. 23 – Serviciul Relaţii cu Publicul, din cadrul Primăriei. Competenţa convocării adunarii generale o are preşedintele/comitetul executiv, sau cel puţin 20% din numărul proprietarilor membri ai asociatiei de proprietari.
Puncte obligatorii
Pe ordinea de zi vor fi incluse în mod obligatoriu şi următoarele subiecte: analiza şi aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli, stabilirea fondurilor constituite la nivelul asociatiei (fond de rulment, reparaţii), remuneraţia conducerii asociatiei, prezentarea situaţiei restanţierilor din cadrul asociaţiei şi măsurile luate, precum şi situaţia plăţilor către furnizorii de servicii (S.C. Electrocentrale, S.C. Compania de Apă Oradea, Electrica S.A., RER Ecologic Service), raportul cenzorului, modalitatea de repartizare a diferenţelor de apă, analiza constituirii de noi asociatii de proprietari la nivel de scară/bloc, etc.
Pentru relaţii suplimentare, orice persoana interesată se poate adresa Compartimentului Îndrumare şi Control Asociatii de Proprietari, camera 224, zilnic, între orele 8:00 – 12:00.
Până în prezent, 18 asociatii de proprietari din municipiu au depus la Primăria Oradea, copii după procesul verbal de organizare a adunării generale.
Citiți principiile noastre de moderare aici!