După depunerea documentaţiei, conform prevederilor art. 78 din HG 130/2005, în termen de 15 zile, la o data ce va fi comunicată ulterior, poliţiştii vor efectua verificări la sediul sau punctele de lucru declarate în vederea aplicării vizei pe autorizaţie.
Conţinutul dosarului
În conformitate cu prevederile art. 77 din HG 130/2005 reprezentanţii unităţilor vor pregăti şi prezenta Serviciului Arme, Explozivi, Substanţe Periculoase din cadrul I.P.J. Bihor, pentru înregistrare, cererea de aplicare a vizei însoţită de următoarele documente: Cererea de aplicare a vizei (anexa 1), „Autorizaţia de folosire arme letale”/„Certificatul de deţinere arme neletale”/„Autorizaţia pentru funcționarea poligonului de tragere”, în original, după caz – pentru persoanele juridice cărora li s-a eliberat un astfel de document în baza Legii 295/2004, Certificatul de înregistrare al societăţii la Registrul Comerţului, actul constitutiv al societăţii, în original şi copie xerox, actul de identitate al persoanei împuternicite, în original şi copie xerox, tabel nominal cu angajaţii societăţii, care execută serviciul de pază înarmată, precum şi cei care au acces la arme şi muniţii, în care se va menţiona numele şi prenumele, codul numeric personal, numărul „avizului port-armă”, numărul atestatului de calificare profesională sau nr. avizului de gestionar arme și muniții, registrul privind evidenţa armelor şi muniţiilor şi de consemnare a operaţiunilor efectuate cu acestea, planul de pază şi apărare, contractul de prestări de servicii şi planul de dotare cu arme şi muniţii, armele înscrise în „Autorizaţia de folosire arme letale”/„Certificatul de deţinere arme neletale”, fişa punctelor de lucru (anexa 1a), fişa armelor (anexa 1 b), fişa cantităţii de muniţie (anexa 1 c), dosar şină.
Citiți principiile noastre de moderare aici!