„Având în vedere faptul că în Oradea o parte a liniilor de tramvai are același traseu cu circulația auto, acestea împărțind aceeași platformă de rulare, pentru îmbunătățirea suprafeței carosabile este nevoie de o astfel de intervenție, cu scopul creșterii confortului participanților la trafic. De asemenea, efectuarea acestor lucrări va spori siguranța rutieră precum și capacitatea de circulație prin mărirea fluenței traficului. Îmbunătățind condițiile de trafic, se va diminua riscul accidentelor rutiere, totodată se va fluidiza și se va descongestiona traficul rutier din municipiu”, a transmis municipalitatea printr-un comunicat de presă.
Din lungimea totală de 42,8 km a liniilor de tramvai din Oradea, se are în vedere refacerea a 6.339 metri de cale dublă. Refacerea părții carosabile din proximitatea liniei se va face fără a se interveni asupra profilului și a elementelor șinei sau asupra traseului liniei existente. Refacerea suprafeței carosabile se va realiza de către o firmă specializată, procedura presupunând aplicarea între calea de rulare (șina de tramvai) și asfaltul propriu-zis a unui cordon elastic, din mastic, care rezistă la vibrații, șocuri termice și mecanice.
[eadvert]
Valoarea totală a investiției este de 11.663.172,33 lei cu TVA, iar durata de realizare a investiției este de 24 luni. În anul 2023 investiția va fi de 3.361.340 lei.
Trimite articolul
XRefaceti naibii si asfaltul si canalele. 90% din strazi sunt la nivel de sat din varf de munte. Vasluiul si Teleormanul sunt bijuterii la capitolul strazi pe langa catunul Oradea
-
ok
Eronat. Executia a fost de KKO drept pentru care se mai scot niste bani. Fizica explica clar efetele temperaturii asupra materialelor precum si contactul dintre 2 materiale cu coeficienti de de elasticitate diferiti. Asa e cand proiectele se fac de neaveniti , executiile de nepotriviti si inspectia de necunoscatori.
-
Eu cred ca executantul străzile trebui sa îl refacă gratis având în vedere proasta execuție a lucrari
-
În trecut după modernizarea căii de rulare s-a aplicat acel mastic de etanșare între cale și asfalt pe Trasilvaniei în 1999 pe Decebal prin 2003-2004 și Republicii 2005. Pe Decebal la patru ani după modernizare deja a început să se desprindă. Din 2006 nu s-a mai folosit nicăieri la nici o lucrare nouă, nici unde s-a deteriorat nu s-a mai înlocuit. Se intervine deobicei odată pe an, se astupă gropile mai mari cu asfalt de către angajații OTL.
Rezolvă cu ceva problema zgomotului îngrozitor pe care îl fac aceste tramvaie care terorizează riveranii?