[eadvert]
Secțiunea de aproximativ 13 km cu profil de drum expres dintre A3 și DN1 are șanse reale, iar între DN1 și Sântandrei va avea și aceasta șansa mari de a fi dată în folosință dacă vremea va ține cu constructorul Strabag.
În cazul în care vremea va ține cu constructorii, va fi al treilea proiect consecutiv al celor de la Strabag inaugurat anticipat după pasajul Mogoșoaia de pe DNCB și segmentul Ungheni-Târgu Mureș al Autostrăzii A3 din septembrie, respectiv decembrie 2021.
FOTO: Asociația Pro Infrastructura – Facebook
Două recorduri
Austriecii de la Strabag au șanse foarte mari să-și treacă în palmares două recorduri absolute în decembrie: deschiderea unui lot de autostradă cu 9 (nouă) luni înainte de termen, 15,7 km pe A3 Chețani-Câmpia Turzii, și inaugurarea anticipată consecutivă a celui de-al patrulea proiect!
„Niciun alt antreprenor general nu a reușit așa ceva în ultimii 15 ani de când monitorizăm noi acest domeniu. Indiferent dacă le vor ieși recordurile sau nu, ne bucurăm să vedem că “lălăiții”, așa cum i-am poreclit noi în urmă cu vreo 5 ani, au decis să-și spele numele și să-și respecte blazonul: fondată în urmă cu 188 de ani, până în 2021 singura companie de construcții din top 10 european care execută lucrări de infrastructură de transport în România, cu o cifră de afaceri de 18 miliarde euro în 2022”, potrivit sursei citate mai sus.
Trimite articolul
XUnii postaci spuneau ca mi-am scapat medicamentele pe jos! Care esti ala mah??? Unii spun ca sunt virgin sau vinitura dar nu sunt. Birta e zeul primarilor
-
Strabag poate restul firmelor de partid numai scuze.
Strabag a supravegheat lucrările făcute de firme românești și o firma italiana cu romani și scule subînchiriere de la firme românești, Strabagul a dat cu biciul și a împărțit cascavalul atat a adus câțiva ingineri care au stat în coada subcontractorilor atât super vizați de CNAIR, scule doar câteva din proprietate Strabag ni ci 10% din câte au lucrat pe acest santier
-
Și? nu i ok? sunt băieti destepti in in constructii, nu doar in energie! i a pus cineva pe romani sa lucreze pt Strabag?
-
Cred ca pe nimeni normal la cap nu intereseaza ce a facut, important e rezultatul.
A dat cu biciul? Foarte bine. Statul ar fi facut si acum “studii de fezabilitate”. Alte firme ar fi inca cautat oameni.
De la “ar putea” pana la darea in folosinta propriu zisa este cale lunga 🙁
Dacă sar fi lucrat în cele două luni în care sa stagnat lucrările la ceia e sa văzut pe șantier la sensul giratoriu de la Santandrei și suprateran de lângă Sation am fi mai în avans decât este. Inportant să îl termine o dată. E un calvar pe centură cu două șantiere.
-
Dacă tu nu i.ai vazut în fiecare zi în fiecare cm de drum, nu înseamnă că nu s.a lucrat deloc. Au întârziat și pt schimbarea proiectului inițial (vezi pasajul de la intersecția cu drumul spre Santandrei).
Bravo strabag! Cum poti sa nu te bucuri cand vezi ca se poate! 👏
-
Cand va fi gata “autostrada” de legatua ma voi bucura nespus, pana atunci … astept. As dori sa stie lumea ca fac parte din generatia care a facut un Transfagarasan, o linie de metrou in Bbucuresti in timp record cu tehnica (utilajele) de la acea vreme, asa ca mucles si toti eram romani de la inginerul sef la ultimul muncitor.
-
Lumea nu e interesata de ce ai facut tu la ordinul celui mai iubit comunist, asa ca mucles tu.
-
Sandu ia-ti Prozac-ul si stati flexati, nimic nu va fi gata….doar manipulari de la presa aservita. Doar minciuni cu scop laudativ.
-
Ne mai auzim peste 2 luni, doctore… va lăsa în salon cu telefon? Va mai dezleagă din cămașa legata la spate?
Cand va fi gata “autostrada” de legatua ma voi bucura nespus, pana atunci … astept. As dori sa stie lumea ca fac parte din generatia care a facut un Transfagarasan, o linie de metrou in Bbucuresti in timp record cu tehnica (utilajele) de la acea vreme, asa ca mucles si toti eram romani de la inginerul sef la ultimul muncitor.
Cand va fi gata “autostrada” de legatua ma voi bucura nespus, pana atunci … astept. As dori sa stie lumea ca fac parte din generatia care a facut un Transfagarasan, o linie de metrou in Bbucuresti in timp record cu tehnica (utilajele) de la acea vreme, asa ca mucles si toti eram romani de la inginerul sef la ultimul muncitor.
Poate Dumnezeul tău la care te închis! Așa că continuă, dacă de el îți place! Lasă fanul la cai, pentru că de gâște e doar bobitele de grâu și porunb🤣