Până la sfârșitul acestei săptămâni urmează să fie betonată intersecția străzilor Vlădeasa – Calea Aradului – H. Ibsen. Reprezentanții municipalității estimează că la finalul săptămânii viitoare va fi turnat și asfaltul, urmând ca apoi să poată fi redeschisă și circulația în sensul giratoriu.
„După ce se va realiza turnarea betonului între șinele de pe Calea Aradului, urmează realizarea unei stații de tramvai pe sensul dinspre magazinul Auchan către oraș, lucrare care urmează a fi executată în funcție de evoluția lucărilor de canalizare pe care Compania de Apă le desfășoară în zonă”, transmite primăria printr-un comunicat de presă.
În zona străzii Traian Blajovici, lângă clădirea morii excavează pământ și se aduce piatră pentru a fi realizată fundația liniei. De asemenea, pentru a asigura continuitatea lucrărilor aferente proiectului de extindere a liniei de tramvai, Direcția Patrimoniu Imobiliar a efectuat anumite lucrări în zona de derulare a liniilor, respectiv a fost demolată împrejmuirea de la fosta moară şi a fost mutat gardul de la Universitate şi de la unitatea de jandarmi.
În paralel sunt efectuate lucrări pentru realizarea racordului de canalizare și a branșamentului de apă rece pe strada Făgărașului nr. 13, relocarea postului trafo de pe această stradă, în vecinătatea Universității din Oradea, realimentarea cu energie electrică a imobilului situat pe str. Traian Blajovici și execuţia prizei de pământ aferentă împrejmuirilor afectate de extinderea liniei de tramvai pe traseul Calea Aradului – str. Făgărașului – str. Atelierelor.
Proiectul „Realizare legătură pe cele trei direcții a liniilor tramvai în intersecția între străzile Primăriei – Decebal – Calea Aradului și extindere linie nouă de tramvai pe traseul Calea Aradului – str. Făgărașului – str. Atelierelor (cu acces depou OTL) și legătura pe toate direcțiile cu str. D. Cantemir” este realizat de asocierea de firme Mari-Vila COM SRL, Abed Nego și SC Aquacons SRL. Valoarea totală a proiectului se ridică la peste 12 milioane de euro, din care 2% este contribuția orașului. Diferența de 98% este acoperită din fonduri nerambursabile.
Trimite articolul
XCare e fezabilitatea si scopul practic a acestei extinderi de linii? S-a realizat un studiu obiectiv de trafic? Ce va deservi mai exact ca nu pot sa-mi dau seama
Metrou când facem? Clujul ne-a luat-o înainte.
-
Se si justifica ce sa povestim…3 minute pe drumul express si deja ai ajuns pe iesirea spre Arad. Nici macar o statie nu intra. Si daca ar fi ideea sa se faca, nimeni nu ar fi atat de mega-retardat sa aloce miliarde din fonduri nationale pentru asa inutilitate nefezabila d.p.d.v. economic, cand tara duce lipsa acuta de investitii in autostrazi, cai ferate, aeroporturi, porturile maritime si fluviale s.a.m.d. Eu vad cu totul alte prioritati in Oradea, idem Cluj.
Cat despre metrou la CJ iarasi ce sa dezbatem, nu exista macar 1 metru de centura, nodul de la Tureni figureaza doar pe hartii, A3 se construieste hatz-partz s.a.m.d.
-
Noi facem direct teleportare. Beam me up to dedeman!
Nu avem postume.