Lucrările de înierbare a liniei de tramvai Nufărul-Cantemir au început luni dimineața, în zona fostei fabrici Aura. La finalul lucrărilor pe Coridorul Nufărul – Cantermir vor fi 3 kilometri de linie de tramvai înierbată, respectiv 16.500 mp de zonă verde.
„Pe spațiul dintre liniile de tramvai a fost montat un material geotextil, cu rolul de a asigura umiditatea viitorului covor verde. În acest moment se lucrează la nivelarea pământului, lucrările continuând până în capătul coridorului Nufărul-Cantemir (bucla de întoarcere a tramvaiului). Menționăm că tubulatura pentru aspersoarele automate a fost deja montată pe partea acoperită cu pământ. După nivelarea acestuia va urma înierbarea spațiului dintre liniile de tramvai cu gazon tip rulou”, a transmis Primăria Oradea, printr-un comunicat de presă.
[eadvert]
Investiția prevede reamenajarea carosabilului, a trotuarelor, a pistelor de biciclete, realizarea de amenajări peisagistice, mobilier urban, spații verzi, intervenții la calea de tramvai și lucrări de apă-canal aferente străzilor Nufărului și Dimitrie Cantemir.
Trimite articolul
XÎn Oradea, din pacate, asfaltul prospăt turnat, durează foarte puţin timp. După.cateva zile sau săptămâni, încep spargerile pentru canalizare, săpături pentru conducte sparte, etc… atât pe şosea cât şi pe trotuar. Sunt peste tot astfel de situaţii, muncă fără cap, munca în zadar, bani aruncaţi.
Alți bani risipiți. Cine admiră calea de rulare, cât e în tramvai? Plus sistemul de irigare.
Un motiv in plus sa schimbam sinele si elementele de fixare des, ca doar stau in mediu umed permanent …
Pana acum pe Nufaru Cantemir nu a fost probleme cand era cate o ploaie torentiala, sau iarna era zapada de o palma, ca liniile erau descoperite si aera o distanta de 20-30cm pana la tramvai. Cu iarba asta la prima zapada nu vor circula tramvaiele. Daca vine tramvaiul cu lama va scoate tot gazonul. Gazonul asta va necesita udare non stop si intretinere care costa.