Pasajul intermodal de pe Calea Borșului prinde contur – începe betonarea primului picior al pasajului
[eadvert]
Este vorba de culeea 2, care este armată și cofrată, urmând ca mâine să înceapă betonarea acesteia. Totodată, a început armarea la culeea 1, urmând ca și aceasta să fie betonată. Pasajul suprateran este realizat peste sensul giratoriu amplasat pe Calea Borșului din Oradea. Acesta are o lungime totală de 1.043 metri și se suprapune cu traseul drumului național.
La finalizarea acestui important proiect de infrastructură rutieră, traficul pe Calea Borșului și în zona parcului industrial va fi mult fluidizat și descongestionat.
După forarea celor 36 de piloți care susțin cele două culee, constructorul a început lucrările la elevațiile pasajului, urmând ca la mijlocul lunii martie să fie adusă în șantier structura metalică a pasajului și să înceapă montarea ei.
Proiectul cuprinde și realizarea unui drum colector în lungime totală de 2,2 km, amplasat pe partea dreaptă a drumului național, care se intersectează în girația proiectată a drumului de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia-Borș, dar și drum de acces la Centrul Intermodal, în lungime de 665 m, care începe din intersecția cu drumul colector proiectat până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal.
„Spre sfârșitul săptămânii va începe asfaltarea primului tronson din drumul colector. Este vorba de aprox. 700 m, care vor fi asfaltați pentru a putea astfel descongestiona traficul. Tot săptămâna aceasta vor demara lucrările de deviere a rețelelor de termoficare în dreptul Centrului Intermodal, pentru a face loc viitorului drum colector ce leagă Centrul Intermodal de pasajul suprateran și de autostrada A3”, a precizat Sebastian Marchiș, director executiv al Direcției Tehnice din Primăria Oradea.
Lucrările sunt realizate de asocierea formată din Freyrom SA, în calitate de lider și firmele Procons Group SRL și Construcții Erbașu SA – asociați. Valoarea obiectivului de investiții este 53.736.466 lei (fără TVA), durata de execuție fiind de 20 de luni.
Proiectul este finanțat prin PNRR.
Trimite articolul
XPasaj de 1km, nebunie totala, poate daca trecea peste Dunare, incredibil cum se cheltuie banii in cel mai dezvoltat oras din lume!
Centrul intermodal parca l-au dat in chirie dar noi mai facem kilometri de drumuri colectoare si alte inventii pentru a toca cat mai multi bani cu firmele prietene.
-
esti scarbos
-
Scarbosi sunteti voi, care aplaudati la orice rahat. Scarbit de cei cu 2 neuroni ca tine. Un pasaj complet inutil, exact ca cel de la gara
-
-
👇
-
Pasaj complet inutil, acolo nu a fost trafic niciodata. Mai util era un sens sau pasaj la iesirea de la Master(rompetrol). Pentru cei care o sa spuna ca eu nu terc pe acolo, sa stiti ca trec, cunosc zona, fac taxi. Deci repet, pasaj inutil, terminal intermodal mai exista in gara Velenta si nu e aglomeratie acolo, pesntru cateva tiruri pe zi
-
Nu a fost, acum este! … 🙂
O sa se multe aglomeratia la urmatorul giratoriu. Sincer, trebuiau sa astepte pana se dadea drumul la drumul de legatura centura-autostrada ce ajunge la Santion … sau poate atunci chiar era prea vizibil ca acest pasaj va fi inutil … 🙁
-
Un pasaj total fara nici un rost, niciodata nu au fost blocaje in acea zona , in schimb acum si cine stie pana cand e infernal sa traversezi zona din cauza lucrarilor !
Ca o idee pe viitor ar trebui ecologizată halda de steril și pus în valoare terenul. La fel demolate clădirile ce nu folosește Sinteza și valorificată suprafața pentru un depou de tramvaie de capacitate mai mică.
-
Numai prostii ca tine si din USR, vor parc peste halda aia, voua va trebuie parcuri si demolari. Va pune propaganda sa veniti cu idei. Voi nu aveti voie sa veniti cu propuneri, doar Boloajn are voie sa fac propuneri si proiecte, toti trebuie sa executam ce vrea Bolojan
Mergem înainte pe drumul cel bun.
Tot respestul pt.cei careplanifică si construesc obectivele necesare orasului și judetului.
-
Coar ca asata chiar ca este un proiect fara nici un rost, singurul rost probabil este sa umple conturile firmelor de partid ale PNL.
Invidiosi vor fi mereu. Li ciuds cs ini fsc su viziunii si vor sa ajute la creerà locurilor de munca