„Constructorii aștern straturile de asfalt pe întreaga lungime a drumului, cu excepția zonelor în care se lucrează la pasaje, unde sunt întârzieri din cauza problemelor legate de procesele judiciare și din cauza relocărilor rețelelor de utilități și a stâlpilor de înaltă tensiune” au transmis reprezentanții CJ Bihor.
La pasajul suprateran peste drumul comunal spre 1 Mai, lucrările au suferit întârzieri din cauza unor procese judiciare în prima jumătate a acestui an. În prezent, se concentrează pe pregătirea armăturilor pentru rigle, lucrările la rampa dinspre Oradea și piloți. Se planifică montarea grinzilor în noiembrie, cu estimarea finalizării lucrărilor de turnare a plăcii de suprabetonare pentru decembrie.
[eadvert]
În ceea ce privește pasajul de la intersecția cu Centura Oradea, lucrările au întârziat din cauza relocării rețelelor de apă, canalizare și electricitate, precum și a 6 stâlpi de înaltă tensiune, lucrări necesare pentru conectarea la fabrica Nokian. În următoarele săptămâni, se va continua cu forarea ultimilor piloți, iar planurile includ montarea grinzilor în noiembrie și finalizarea plăcii de suprabetonare în decembrie. În această zonă se construiește și un pasaj subteran pentru pietoni și bicicliști.
„În următoarele 2 luni asfaltul va fi turnat inclusiv pe bretelele ce conectează centura cu Haieul și cu giratoriul de la intrarea în Sânmartin. Având în vedere că în noiembrie și decembrie se va strica vremea, e puțin probabil ca și pe cele 2 pasaje supraterane să putem turna stratul final de asfalt. Ne cerem scuze celor care tranzitează Centura Oradea pentru congestionarea traficului în zona lucrărilor. Până la sfârșitul lunii noiembrie se va circula cu restricții, din cauza lucrărilor”, a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.
Drumul de legătură între Municipiul Oradea și Comuna Sânmartin va avea o lungime de 5,75 km și, în plus, bretele de legătură cu DN76 și localitatea Haieu, cu o lungime de 2,27 km. Platforma drumului va avea o lățime de 10 metri. Șoseaua va avea pe lateral o pistă de biciclete cu o lățime de 3 metri și va cuprinde: 2 poduri, 2 pasaje, 1 viaduct, 1 pasaj subteran pentru biciclete, 11 podețe și 5 intersecții giratorii.
Constructorul este asocierea formată din CONSTRUCȚII ERBAȘU S.A. – lider de asociere, VAHOSTAV-SK, a.s. – DRUMURI ORĂȘENEȘTI S.A. – PROCONS GROUP SRL.
Valoarea totală a investiției este de 177.238.798 lei, inclusiv TVA.
Trimite articolul
XCei care au intocmit studiul de fezabilitate si proiectantul nu au stiut ca trbuiesc dislocate utilitati si stalpi de inalta tensiune !?!Au stat in birou fara a merge pe teren?Programati lucrari in noiembrie si decembrie si cand nu se vor executa ,o sa spuneti ca ;;iarna nu-i ca vara ,,sau mai nou -vorba unui inalt demnitar ,,astzi nu-i ca ieri,,!!Apreciez tot ceia ce se face in municipiul si judetul nostru dar mai multa responsabilitate si profesionalism sunt necesare!