Consilierii județeni întruniți în ședință au de adoptat azi proiectul tehnic al centurii ocolitoare a Oșorheiului, după care se va scoate la licitație execuția lucrării. „Dacă nu vor fi contestații, în primăvară vom avea un contract semnat și vom începe lucrările. În 18 luni ar trebui să fie gata. Lucrările vor fi finanțate din fonduri europene. Circulația se va îmbunătăți considerabil, iar tranzitarea localității Oșorhei se va face fără ambuteiaje”, a transmis Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor, mulțumind „echipei tehnice din Consiliu și proiectanților pentru finalizarea proiectului tehnic”.
[eadvert]
Acest proiect este realizat cu sprijinul Primăriei Oșorhei.
Conform președintelui CJ, „din cei peste 95.000 de oameni care lucrează în Oradea, peste 25.000 sunt navetiști care vin spre locurile de muncă, din localitățile limitrofe. Traficul navetiștilor, plus cel generat de cei aflați în tranzit, face ca circulația rutieră, la ieșirile din Oradea, să se desfășoare cu greutate dimineața și după amiaza. Cea mai aglomerată ieșire e cea spre Cluj”.
Trimite articolul
XCe rost are sa o faci cu o banda jumate? Va fi ca pe Horea, de stai pe dreapta te depaseste pe stanga, de stai pe stanga te ia prin dreapta. Va fi cam haos si periculos sa o faci cu jumate de banda. Chiar asa mult costa de o facea cu 4 benzi ? pt jumate de banda mai bine inviti la accidente?
-
Ia zi, inca nu te-ai obisnuit cu ctitoriile chelului? Dupa ce e gata, se vor observa defectele, apoi iar vor urma alte ajustari, largiri, etc. evident noi licitatii, bani frumosi pentru “dezvoltare” (a se citi firme cu patroni prieteni)
-
Pai ca dupa 3 ani sa o largesti la 4 benzi sa faci alt studiu de fezabilitate, alt proiect alt santier. Si astea costa triplu decat ai face 1,5m in plus acum.
-
-
Iar de staipe mijloc vei fi blitzuit sa te tragi
-
Trebuie sa fii imbecil sa faci o banda jumate. Aia e invitatie la accidente. O banda jumate , e ca o banda nu preia mai multe masini, doar invita la depasiri periculoase. Cine dracu aproba asa ceva, si ce dracu e in minte lui Bolojan. Iar e expert Bolovanul si in astea, adica la cum circula el prin oras, pe interzis, nu semnalizeaza, iti ia fata, merge cu 175 la ora, deci el face drum pt stilul lui de condus. Am inteles
O bandã jumate este pericol social.
-
Stie Bolojan cel mai bine, el e Zeul suprem.
-
,,zeu” ești prin vot, nu prin pricepere.
-
Un gunoi politic
-
În loc sa va bucurați ca se va face o centura ocolitoare și se va mai decongestiona traficul comentați aiurea în tramvai. Probabil ca nu treceți pe acolo la orele de vârf zi de zi sa vezi cum e sa stai blocat în trafic și vin bizonii și se împing ca prostii ca să ajungă cu 10 secunde în fata ta….ca după sens se merge frumos în coloana și nu mai poți face nimic. Asa ca muclesz comentatorilor sportivi!
Actualul proiect o să aibă soarta podului realizat în urmă cu cinci ani peste calea ferată Cluj-Oradea, care după realizarea centurii Oșorhei devine inutil și pentru cei care merg spre Cluj-Napoca, și pentru cei care merg la Oșorhei și pentru cei care merg în Cartierul Tineretului. Toți pot folosi veche șosea din Calea Clujului sau varianta de langă magazinul Metro dacă vin de pe Centură. Din acest motiv investiția cu podul a fost prost găndită și va deveni inutilă.
Localitatea Oșorhei este în expansiune maximă în zona sensului giratoriu unde proiectul prevede racordarea centurii din proiect. Dacă noua centură nu depășește acest loc, iar racordarea nu se va face mai departe, centura de va bloca în aproximativ 5 ani, va deveni o problemă, va trebui un alt proiect de extindere samd. Sunt de acord că varianta cu o bandă și jumătate este greșită, neavand nici o sustenabilitate pentru viitor, pentru fluență și pentru îmbunătățirea reală a situației din trafic. Categoric, la traficul din zonă se impun 2 benzi.
Este fenomenul cel mai des din Romania: proiectanții de șosele nu conduc mașini, fac proiectele din apartament fără să iasă pe teren și să cunoască realitatea, iar politicienii aprobă proiectele care se termină în mandatul lor.
-
Asta e ideea marui vizionar chel. Ce nu reuseste sa gandeasca la mai mult de 3 ani in viitor. Proiect tipic pt el mic si ieftin. In loc sa faca 5 centuri calumea prefera sa faca 6 sau 7 prost facute numai sa se piata lauda pe la TV
-
Care e problema cu pasajul existent? La final se poate demola daca nu e util. Oricum face altul in Osorhei
Bravo!!!