În contextul lucrărilor de mare amploare care ar trebui să înceapă în acest an, viceprimarul Marcel Dragoș a anunțat că edilii analizează posibilitatea intervenției la Podul Sovata, pentru o cale de acces mai generoasă între zona Dacia și restul orașului.
[eadvert]
Edilii fac planuri pentru lansarea șantierului la pasajul denivelat de la intersecția Tudor Vladimirescu și Decebal, astfel încât deranjul generat de oprirea tramvaielor să fie cât mai mic.
„E posibil să avem în vedere lărgirea podului peste Criș, de la Sovata. Lucrarea sigur nu se va face în acest an, dar luăm în calcul această variantă”, a precizat edilul.
Celelalte pasaje de pe Oneștilor – Tudor Vladimirescu respectiv cel care va supratraversa centura și calea ferată sunt în pregătire la CJ Bihor.
Pentru cel de pe Oneștilor – Tudor Vladimirescu sunt șanse reale ca lucrările să înceapă anul acesta, în a doua jumătate.
„În 29 februarie va avea loc deschiderea ofertelor în licitația pentru acest pasaj. Estimăm la 3 luni evaluarea ofertelor și atribuirea contractului, după care vor fi trei luni pentru proiectare și obținerea autorizației de construire, asta înseamnă că undeva după septembrie ar începe lucrările”, a declarat directorul tehnic al CJ Bihor, Filip Cheșeli, pentru Bihon.ro
Conform acestuia, pasajul de pe Meșteșugarilor nu are șanse să înceapă anul acesta, lucrarea fiind mutată în pachetul drumului expres Arad-Oradea.
În perspectiva acestor lucrări, edilii văd în strada Meșteșugarilor, lărgită la 4 benzi, o legătură rutieră importantă pentru Ioșia – Centru și Ioșia – Rogerius
Viceprimarul Dragoș a spus că Primăria Oradea insistă ca lucrarea de lărgire a acestei străzi la patru benzi să se încheie până în 1 mai.
Trimite articolul
XSi demolarea caselor de pe Onestilor
-
Slugoiul la datorie
-
Se propune demolarea casei lui Sandu pentru a compensa spațiul ocupat de viitoarea statuie din beton al lui Bolojan.
Podul Sovata? Eu stiam ca ala e Podul Carol I. Inainte era langa el “podul de pontoane”. Hai totusi sa folosim denumirile oficiale in articole.
In rest, ce sa zic, podul a fost construit in 2011, deci n-are nici 15 ani. Si deja trebuie modificat, asta da gandire de viitor. Peste inca 10 ani poate il fac cu 8 benzi… ca n-are rost sa gandim un pic in avans, e mai bine sa demolam si sa facem santiere non stop.
-
a gandit in viitor, cand timp de 13 ani traficul pe Decebal a fost decongestionat ca deja era goaznic in 2011, nici nu vrem sa ne gandim ce ar fi fost daca nu ar fi facut podul asta care va urma sa fie inbunatatit(largit)
-
Ca toate proiectele , dupa cativa ani trebuie modificate si refacute , nu exista gandire de viitor
-
Ba da destepti sunteti voi. Voi(cine mai si sunteti) ati fi facut un pod cu 6 benzi in urma cu 20 de ani. Sa fie, acolo cat mai multe, sunt in pur stil clasic al expertilor critici daca s-ar face poduri cu mai multe benzi ati sari sa zbierati ca se iroseste bani cu prea multe benzi. Adica oricum nu este bine.
-
Taci ma,robert hunul mars in Vaslui sau in bozgoria
-
#sandu2100, sau oricine a postat. Ajunge cu sarcasmul și cinismul. Ce zici de o plângere pentru declarații rasiste, xenofobe? Bihon trebuie să schimbe modul postare a comentariilor, să fie legat de o înregistrare prealabilă cu nume de utilizator și parolă sau să filtreze asemenea declarații cu restricționarea accesului de pe acel IP pe o perioadă lungă. Și Bihon poate încasa o amendă, răspunde pentru că permite afișarea unor astfel de mesaje.
-
Vei fi surprins daca iti spun ca proiectul de a construi un pod rutier intre Rogerius si Iosia dateaza de peste 40-45 de ani? Insasi largimea si alinierea strazii Carpati a fost gandita de pe la inceputul anilor ’80, pe vremea cand s-au construit blocurile, in asa fel incat sa permita dezvoltarea unei cai de comunicare intre fosta sosea 6 Martie si strada Onestilor. Asa ca ala care a gandit in viitor o fi fost unul dintre primarii lui Ceausescu, nu Bolojan. “Vizionarului” asta nu i-a iesit din prima aproape nici un proiect. Statistica nu il ajuta, daca ne apucam sa numaram. Acuma, cand vorbim, pe Onestilor, peste drum de blocurile Prima, se construiesc blocuri de 2+1 etaje intre case, pastrand exact acelasi aliniament cu acestea. Asa ca nimanui nu-i trece acum prin cap ca Onestilor ar fi putut fi largit la 4 benzi, pe directia cea mai solicitata de trafic. Abia asta ar fi justificat si existenta unui pod cu benzi duble. Acuma ideea cu largirea podului o fi venit pt. a carpi un neajuns major al proiectului de subtraversare a lui Decebal de catre T.Vladimirescu. Proiect care va lasa tot cartierul Iosia Nord fara alta cale de a o mai lua spre Rogerius, prin anularea virajelor la stanga. Dar ce anume sa le ceri sarmanilor astora de edili, daca ei n-au nici macar un studiu de trafic la lucrari mult mai mari. Iar Spranceanalunga face acum la judet acelasi lucru pe care l-a facut in Oradea. A se vedea patania cu tribunalul Cluj. Singurul lui scop in viata devine evident ca este santierul continuu. Asa ca, Robert, draga, iarta-ne daca gandim critic. Macar cei ce suntem in stare…
-
-
-
Cat timp se prioritizeaza traficul auto (in detrimentul mijloacelor alternative, transport in comun, biciclete) rezultatul e inevitabil: poti construi pasaje peste pasaje, benzi langa benzi, numarul masinilor din trafic nu va scadea, dimpotriva.
Asta in timp ce in occident se reduce infrastructura auto in orase, tocmai pentru a nu “invita”si mai multe masini in orase. La noi pe dos, se prioritizeaza doar transportul auto. Mai votati pnl, dragilor.
-
Pai in occident reduc(desi sa fim seriosi, ma indoiesc ca reduc) de la ceva dezvoltat pe cand noi inca nici nu am ajuns la nivelul lor.
Oricum te invit sa intri pe site-uri de stiri ale altor orase din Romania unde nu prea se investeste in infrastructura sa vezi ce spun oamneii, chiar daca orasele sunt mai mici decat Oradea, efectiv se sufoca. Si in Oradea chiar au luat masuri pentru a reduce numarul de masini din centru, au transformat cateva strazi in pietonale, au redus/scumpit parcarile pe marginea drumului dar au construit parcari sub/supra terane pentru a compensa. Adica chiar nu pot sa ma gandesc la un alt oras din Romania in care s-a facut asa ceva.
Alo, redacția! Este Podul Carol I, nu Sovata. Sovata e o stradă!
-
Lumea ii spune Sovata , nu cum vrea Bolojan. Sa boteze Bolojan in Birtin
”Anul acesta, pasajele de pe Vladimirescu și Oneștilor” – Alo, redacția! O propoziție trebuie să aibă subiect și predicat! Aici lipsește una din ele!
Alo!
La lidle Rogerius cand o sa largiti la 4 benzi intrarea in oras?
Este singura intrare/iesire cu doar 2 benzi si mucles, nu se vorbeste nimic de el dar vine dinspre autostrada si este foarte aglomerat.
Poate peste 3-4 ani o sa faca tunele ca si in centru civic in loc sa faca acum macar 2 benzi pe sens… 🙁