Lucrările sunt realizate de către compania Selina, contractată de Compania de Apă Oradea. Însă, din cauza acestor lucrări, activitățile de forare au fost întrerupte temporar. Din acest motiv, reluarea circulației pe partea de sus a pasajului nu va fi reluată nici în cursul lunii octombrie.
„Din cauza unor lucrări complexe de relocare a utilităților, activitățile de forare au fost temporar suspendate. Acum, odată cu revenirea echipamentului specializat pe șantier, se fac toate demersurile pentru a finaliza cât mai curând lucrările. Cu toate acestea, reluarea circulației pe partea superioară a pasajului nu va fi posibilă la sfârșitul acestei luni, așa cum era planificat”, a precizat la cererea Bihon.ro purtătorul de cuvânt al Primăriei municipiului Oradea, Octavian Haragoș.
Conducte schimbate anul viitor
Inițial, Compania de Apă plănuia să schimbe această magistrală abia anul viitor, prin POIM. Atunci, reprezentanții municipalității au transmis că șoferii și tramvaiele vor putea circula pe întregul bulevard la finalul lunii octombrie.
„În acest context, în ciuda mobilizării exemplare de pe șantier, lucrându-se inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică, se impune decalarea termenului pentru deschiderea circulației tramvaielor și autobuzelor, pe deasupra pasajului Decebal – Vladimirescu. Reluarea traficului în intersecție va fi posibilă în cursul lunii octombrie”, informau în acel moment reprezentanții municipalității.
226 de piloți din 278
Până în acest moment, din totalul de 278 de piloți necesari pentru construirea pasajului au fost forați 226. Pentru a asigura structura de rezistență, aceștia sunt forați la o adâncime cuprinsă între 16 și 20 de metri.
Valoarea proiectului: peste 22 milioane euro
Potrivit unui comunicat de presă transmis de municipalitate în cursul zilei de 9 mai, constructorul este o asociere de firme. Acesta (n.r. contractul) a fost încheiat „între Municipiul Oradea și asocierea formată din Freyrom – lider de asociere, Inginerie drumuri și poduri SRL – Asociat 1,Integrated road Solutions SRL – Asociat 2 și Procons Group – Asociat 3”, potrivit unui comunicat de presă transmis de Primăria Municipiului Oradea în acea perioadă.
Valoarea contractului este de peste 112,1 milioane de lei sau 22,5 milioane de euro, din care valoarea nerambursabilă este de peste 44.9 milioane de lei. Pasajul va avea o lățime a părții carosabile de 13 metri, cu patru benzi de circulație a câte 3,25 m fiecare și câte două benzi de circulație pe sens. Circulația pietonală va fi asigurată prin trotuarele propuse în lungul Bulevardului, iar traversarea peste pasaj se va realiza prin treceri pentru pietoni în zona bretelelor carosabile și a trotuarelor de legătură amplasate în zona verde.
„Pentru a nu se crea ambuteiaje pe bulevard, traversarea Bulevardului Decebal se va realiza printr-un pasaj subteran pietonal din beton armat, prevăzut atât pentru pietoni, cât și pentru persoanele cu dizabilități”, a transmis Primăria Municipiului Oradea, într-un comunicat la finalul lunii aprilie.
Trimite articolul
XProblema e nu amarea finalizarii ci minciunile cu care ne aburesc vesnic primasii. Era clar ca o sa apara o multime de lucrari despre care spun acum primasii ca nu se stia… nu se stia ca sunt neganditi, aiuriti, iresponsabili, fara responsabilitate, noi “muncim” noi nu gandim. Pregatirea productiei, lucrarii este determinanta pentru finalizare la timp si calitativ… fara doar carpeli vesnice!
Nimeni nu este de vină.Aceste creaturi există k să ne pedepsească pe noi păcătoșii .Deci ispășim
Acum nici nu ma da termene, deci nu cred ca anul asta vom putea circula peste pasaj.
Credeati altceva ?
Habarnismul legendar P.M.O
Deci rămân peste 13 milioane euro, bani care trebuie returnați. Cel mai îndatorat oraș din țară pe cap de loc. nu se mai oprește din cheltuieli pt. dezvoltarea firmelor prietene și scoate pe bandă rulantă lucrări inutile orașului. După ei potopul!
se lucreaza de peste 10 ani la magaoaia aia de parcare din centru. ce ne mai mira? si cate si mai cate. pnl a lansat modelul obtinerii de bani din betoane si lucrari de mantuiala
Parca nu aveau planurile cu toate retelele subterane, chiar nu inteleg de ce nu au spus de la inceput cat va dura sau credeau ca vine superman in vizita? … niste tarani atat firma cat si autoritatile.
Stau chiar acolo, e normal sa schimbe tot acum, sa nu mai sparga pe viitor. Oamenii lucreaza, deci calm…nu poti bate din palme si gata lucrarea. Unii sunteti hateti degeaba. Aud utilajele alea toata ziua, nu ma plang…asta e, trebuie facut.
Traiesc foarte bine firmele de partid ale PNL din aceste pasaje , multe fara nici un rost ca cel de pe Borsului si tot asa va urma si cel din Osorhei… le trebuie bani de campanie la greu.
Totul se va intâmpla inainte de alegeri. Birta spera ca astfel ne păcaleste iar si il va ajuta pe Bolojan să ia 100%. Nu va votez! Nu meritati!