Conform sursei citate, folosirea unui carburant adaptat pentru iarnă este de asemenea printre preocupările şoferilor român, 50% dintre ei afirmând că utilizează un carburant special conceput pentru sezonul rece.
[eadvert]
„Schimbarea cauciucurilor de vară cu cele de iarnă este principalul demers pe care îl fac şoferii români atunci când îşi pregătesc autoturismul pentru iarnă. De asemenea, ei schimbă lichidul de parbriz cu unul special, care să reziste la temperaturi de îngheţ, şi au grijă să îşi doteze autoturismele cu diverse instrumente care i-ar putea ajuta în caz de zăpadă sau îngheţ: racletă, perie pentru zăpadă, lanţuri de iarnă sau cablu de tractare”, precizează autorii sondajului.
Studiul realizat de MOL arată că 98% dintre şoferii români consideră că pregătirea autoturismului pentru sezonul rece este un demers foarte important pe care nu îl neglijează, două treimi dintre ei (57%) afirmând că până la finalul lunii octombrie au grijă să îşi echipeze corespunzător autoturismele.
Schimbarea cauciucurilor este principala pregătire, fiind făcută de peste 95% dintre şoferi. Acestui demers i se adaugă operaţiuni precum schimbarea lichidului de parbriz cu unul adaptat sezonului rece (95%) şi dotarea maşinii cu racletă şi perie pentru zăpadă (90%). Peste jumătate dintre şoferi verifică ştergătoarele (67%) şi starea bateriei (58%).
Totodată, folosirea unui carburant adaptat pentru iarnă este de asemenea printre preocupările şoferilor români, 50% dintre ei afirmând că utilizează un carburant special conceput pentru sezonul rece.
MOL comercializează carburanţi cu performanţe foarte bune la temperaturi scăzute şi recomandă folosirea acestui tip de produse mai ales în cazul motoarelor care funcţionează pe bază de motorină. Motorina MOL EVO Diesel Plus asigură pornirea uşoară a motorului la temperaturi de până la -40C (temperatura limită de filtrabilitate este comunicată în fiecare staţie MOL).
În continuarea studiului, întrebaţi care sunt obiectele de sezon care nu le lipsesc din maşină, majoritatea respondenţilor au indicat racleta (97%), lichidul de parbriz dejivrant (88%), peria pentru înlăturarea zăpezii (83%), dar şi lanţuri pentru roţi (37%) sau cabluri de tractare (33%). Aproximativ 60% au menţionat că achiziţionează aceste produse din benzinării.
Studiul arată că, spre deosebire de anul trecut, a scăzut cu 10% numărul celor care declară că folosesc la fel de mult maşina iarna precum o fac în celelalte anotimpuri. Totuşi, majoritatea şoferilor (80%) continuă să conducă la fel de des iarna, precum o fac şi pe durata verii (spre deosebire de 90% anul trecut).
Sondajul a fost realizat online de MOL România în perioada octombrie 2021, pe un eşantion de peste 356 respondenţi, participanţi în programul de loialitate MOL MultiBonus.
Grupul MOL este o companie de petrol şi gaze internaţională integrată, cu sediul central în Budapesta, Ungaria. Are operaţiuni în peste 40 de ţări, o forţă de lucru dinamică formată din 25.000 de angajaţi în întreaga lume şi peste 100 de ani de experienţă în industrie. Activităţile de explorare şi producţie ale Grupului MOL sunt susţinute de o experienţă de peste 80 de ani în domeniul hidrocarburilor. În prezent, activităţile de producţie se desfăşoară în 9 ţări, iar cele de explorare în 14 ţări. Grupul MOL controlează trei rafinării şi două combinate petrochimice la nivelul managementului integrat al lanţului de aprovizionare în Ungaria, Slovacia şi Croaţia. Compania are, de asemenea, o reţea de 1.940 de staţii de servicii în 10 ţări din Europa Centrală şi de Est, dintre care 246 în România.
MOL România este o subsidiară a MOL Group şi una dintre cele mai importante companii petroliere din România, cu o prezenţă de 25 ani pe piaţa autohtonă. MOL România are un portofoliu extins de produse şi servicii în domeniul comerţului de carburanţi, lubrifianţi, produse petrochimice şi bitum.
sursă: AGERPRES
Trimite articolul
XAti uitat de izmene si caciuli :))))))