Toata campania de relansare a apei minerale plate porneste de la legendele care circula în Stâna de Vale legate de Izvorul Minunilor. De altfel, sloganul campaniei este „Izvorul Minunilor – Apa de legenda”. Fratii Micula vor investi în promovarea apei minerale circa 10 milioane de euro în urmatorii doi ani.
Noua imagine sub care va fi comercializata apa minerala Izvorul Minunilor a fost prezentata prin intermediul unui spectacol organizat chiar în inima muntilor, la Stâna de Vale, în jurul izvorului de unde iese apa îmbuteliata de fratii Micula.
Organizatorii au recreat o atmosfera de legenda în jurul Izvorului Minunilor unde, pe doua ecrane gigantice, a fost vizionat în premiera clipul publicitar al campaniei. „Aici circula legende vechi de 200 de ani. Exista o legenda despre iubirea creatoare dintre Printul Focului si Printesa Ghetii, care a dat viata Izvorului Minunilor”, a declarat Viorel Micula, proprietarul European Drinks, cel care a avut ideea relansarii apei minerale sub aceasta forma. Potrivit lui Micula, a fost nevoie de doi ani de cercetari si de studii pentru schimbarea imaginii Izvorului Minunilor.
Imagine noua
Apa minerala plata este îmbuteliata de sâmbata într-o sticla noua, cu o noua eticheta, pe care sunt reprodusi cei doi eroi ai legendei, Printul Focului si Printesa Ghetii. „Ne asteptam la o crestere a vânzarilor, în urmatorii doi ani, cu cel putin 20%. Tot proiectul ne va costa peste 10 milioane de euro”, a precizat Viorel Micula.
Potrivit fratilor Micula, de la lansarea apei minerale Izvorul Minunilor, European Drinks a investit în ea circa 35 milioane de euro, iar în cinci ani de la lansarea pe piata a ajuns pe locul doi, ca brand, în România. European Drinks îmbuteliaza în prezent 180 milioane de litri de apa minerala pe an.
Georgiana Anghel
Trimite articolul
Xmai bine ar investi si ceva bani in amarata noastra de echipa,care sigur ii va duce vestea si la izvorul minunilor si sa nu uitam ca un brand dezvolta un alt brand,ei oricum sunt datori cu ceva si pentru oradeani nu numai pentru stei,rieni si alte localitati!
Cele mai nesanatoase produse le face European Drinks…eu nu mai cumpar nimic de la ei….doar apa, si asta cand nu am de ales.
Ca sa isi creasca eficienta si productivitatea, le-as propune sa vanda direct coloranti si E-uri la pachet…
Aceeasi Marie cu alta palarie. Cele mai mari porcarii care se fac la ora actuala pe piata, la scara mare, sunt sub emblemele fratilor MiCULA(s).
apa este foarte buna si se vinde si fara prea multa investitie in marketing sunt un consumator de ani buni chiar din 1991 dar la problemele pe care le are grupul de firme nu se vor rezolva cu salariilor multilor directori care nu fac decat sa consume combustibil sa vorbeasca la telefon si sa faca rost de facturi nereale pe care sa le treaca pe cheltuiala. Stiti problema este ca firma a mers foarte bine si salariile lor au fost foarte bune * mai bine ca la stat * si oameni sau invatat sa castige foarte bine si acum nu au nici un interes decat sa fure , pacat de ceilalti salariati care incarca si descarca la 36 de grade si merg acasa cu cel mult 1000 lei pe cand un dir. reg. dir. zona. dir.vanz 5000 – 7000 lei oare nu iau prea mult si mai si sufere dupa inchiderile de luna pe care le faceau la Oradea* betii, amante, chefuri plus rudeniile din aceaste firme care sunt ( parca ai fi la stat ) toata admiratia pentru cei pregatiti dar sunt foarte multi incompetenti. Ar trebui putina curatenie la conducere nu la manipulanti sau agenti de livrare si vanzari. Cate materiale marketing au fost cumparate ” televizoare, dvd, aparate foto. fete de masa, tavi, mingi * credeti ca au mers la stimularea vanzarilor * agenti , clienti* gresala sau dus la dir. zona si dir.,vanzari unele fete de masa si mingi si tavi au ajuns la clienti si si alea pe spaga. Multe mingi sunt in depozite coapte* de ce nu sau dat la clienti?* FRATI MICULA AU FACUT MULT BINE LA MULTA PROSTIME * OIIII* PACAT CA NU SI AU ALES CIOBANI POTRIVITI. Dificultati ati mai avut si o sa treceti peste ele dar nu mai aruncati cu bani pe ciobani prost pregatiti dar care sunt tupeesti si lacomi datile un procent mai mic din vanzari si o sa vedeti ca nu o sa si dea demisia nici 5% din ei si nu mai aprobati depasiri de protocol pt. ca nu sunt reale.
CUM UN DIR.VANZARI DIN D89 RESITA ARE UN SALAR IN LUNA IULIE BRUT DE 3921LEI SI NU STIE SA FOLOSEASCA UN MAIL SI NU STIE NICI APA CUM SE FOLOSESTE * ESTE SI PT SPALAT* CE SA MAI VORBIM DE MASINA CARE O ARE IN PRIMIRE……..