După prima rundă de vot din luna noiembrie a anului trecut, Scenic a fost unul dintre cei șapte finaliști, alături de: BMW Seria 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot E-3008/3008, Toyota C-HR și Volvo EX30.
[eadvert]
Câștigătorul trofeului a fost ales de un juriu format din 58 de jurnaliști auto din 22 de țări. Scenic s-a clasat pe primul loc cu 329 puncte, devenind astfel al șaptelea model Renault care a primit distinsul titlu „Mașina anului”, după Renault 16 (1966), Renault 9 (1982), Clio (1991), Scenic (1997), Megane (2003) și Clio (2006).
„Câștigarea prestigiosului premiu „Mașina anului” este un mare motiv de mândrie pentru toți cei de la Renault Group și pentru cei care lucrează pentru marca Renault. Această recunoaștere ne demonstrează că am luat deciziile corecte: autonomie record, spațiu interior generos și primitor, plus o amprentă asupramediuluiatent controlată! Iar dacă adăugăm plăcerea de a conduce și dotările care exprimă conceptul „voiture à vivre”,precumnoul plafon panoramic Solarbay sau cea mai nouă generație a sistemului OpenR Link cu Google integrat, Scenic are toate premizele pentru a-și consolida poziția pe piața europeană a vehiculelor electrice”, a declarat Fabrice Cambolive, CEO Renault Brand.
Zero emisii, agil și compact
Un vehicul complet electric dezvoltat pe platforma de dimensiune medie a AmpR (fostă CMFEV), Scenic E-Tech electric este conceput pentru oamenii activi și pentru cei ce caută versatilitate. Cu emisii zero, agil, ușor (1.890 kg) și compact (4,47 m lungime), Scenic se află în
elementul său pe drumurile urbane. La drumurile lungi, Scenic se mândrește cu o autonomie de până la 625 km (WLTP), confort, un interior spațios și o plăcere de a conduce îmbunătățită prin tehnologie.
Prețul de intrare pentru Scenic E-Tech electric se situează sub 40.000 de euro, prin acces la subvenții guvernamentale în țările în care există bonusuri de stimulare.
Comenzile sunt deja deschise, inclusiv în România, iar primele vehicule vor ajunge în rețeaua Renault în această primăvară.
Citiți principiile noastre de moderare aici!