Astfel, opozanții PNL au profitat de necesitatea majorității de două treimi pe care coaliția la putere nu o are, pentru a „trânti” încă o dată transferul terenurilor din patrimoniul primăriilor implicate în patrimoniul județean, în vederea construirii autogărilor de la Marghita și Săcueni. Motivul real? Cele două primării sunt conduse de UDMR.
Ulterior, consilierii județeni PSD, UDMR, ALDE s-au răzbunat, sabotând proiectul autogării de la Beiuș propus, culmea, tocmai de liderii lor de la prezidiu.
Ulterior, liberalii au „trântit” alte două proiecte de hotărâri ce priveau modernizarea DJ 795 Oradea – Tinca.
Atitudini ciudate
Deși liberalii au votat pentru o nouă autogară din Beiuș, proiectul a picat, inclusiv cu votul celor două consiliere județene PSD din zona Beiuș-Ștei: beiușanca sadea Stela Babău și șteianca Valentina Butișcă. Aceasta deoarece cele două pesediste au ales să se solidarizeze până la capăt cu UDMR, ignorând interesele Țării Beiușului.
În schimb, consilierul județean PNL, marghiteanul Ovidiu Bezi a avut atâta inteligență speculantă cât să fie singurul reprezentant al PNL care a votat pentru autogara dorită la Marghita. Fără efect, desigur, câtă vreme colegii lui au pus talpă proiectelor.
„Dacă nu se doresc autogări și drumuri, probabil că vom circula cu trenul”, a concluzionat, laconic, președintele Pásztor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!