Chiar dacă s-a plâns de condițiile meteorologice din prima parte a anului, Selina – Trameco a reușit deja să raporteze execuția a 10% din lucrări, pe mini-sectorul de autostradă, de 5,35 kilometri, dintre DN 19 (Biharia) și granița cu Ungaria.
Ambiția contructorului este de a finaliza lucrările pe acest tronson până la finele acestui an. Șansele rămân, însă, destul de mici, dacă nu cumva oamenii lui Rus nu vor reuși o mobilizare comparabilă cu cea a proiectelor din Republica Populară Chineză…
Se așteaptă ca în prima parte a anului viitor, partea maghiară să ajungă cu autostrada la graniță. Prin urmare, pentru a evita ridicolul situației ca autostrada să se oprească, brusc, pe fâșia frontierei, Ministerul Transporturilor face presiuni ca firma patronată de Beniamin Rus să reușească să aducă autostrada din Vest până la coborârea pe DN 19 Oradea – Satu Mare.
Și site-ul economica.net remarcă progresul celor orădenilor de la Trameco și îl plasează pe primul loc între constructorii de autostrăzi, în acest an. Chit că s-au apucat de autostradă abia în primăvara acestui an, după ce în prealabil reușeau să predea proiectul tehnic în timp record.
Sosit pe șantierul de lângă Biharia spre finalul lunii mai, ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc lăuda fără rezerve activitatea Selina – Trameco, grup pe care îl dădea exemplu pentru ceilalți constructori, îndeosebi față de cei străini.
Top 3
Constructorii români ocupă primele poziții în privința progreselor pe șantierele de autostrăzi din România, raportat la nivelul lunii iunie. Compania orădeană Trameco lucrează de zor pe tronsonul autostrăzii A3 Transilvania, ce pornește din DN 19, lângă Biharia și o ia spre graniță. De asemenea, compania lui Beniamin Rus așteaptă să semneze cu CNAIR și contractul pentru tronsonul Biharia – Chiribiș, o dată ce va fi soluționată contestația introdusă de gigantul austriac Strabag.
Cu un procent de execuție de 10%, pentru tronsonul Biharia – Borș, Trameco ocupă primul loc în topul șantierelor de autostrăzi din România, raportat la nivelul lunii trecute, arată economica.net. Cu toate acestea, există o întârziere de o lună și jumătate, datorată vremii din primăvară, arată patronul Beniamin Rus, subliniind că se fac eforturi pentru ca această întârziere să fie recuperată în cursul acestei veri.
Pe următoarele două locuri din top se situează UMB, compania deținută de Dorinel Umbrărescu, care a raportat un progres de 2 puncte procentuale, pentru Centura municipiului Bacău, construită la nivel de autostradă. Astfel, lucrarea a ajuns la 27%. Pe poziția 3 se situează Straco Grup București, cu lotul trei din autostrada A3 Ogra – Câmpia Turzii, lotul 3. Aceștia au progresat în iunie cu 1,88 puncte procentuale, ajungând la un stadiu de 26,85%.
Pe celelalte șantiere de autostrăzi, în luna iunie au fost raportate progrese mai mici.
Citiți principiile noastre de moderare aici!