Orădeanul, administrator al firmei Amintis Media SRL din Piața Magnolia, e nemulțumit că, în mod repetat, „RER nu ridică gunoiul de la magazinul nostru în ziua specificată din contract”.
În plus, omul spune că atunci când a reclamat situația prin Oradea City Report, a primit, de mai multe ori răspunsul „tip” – „REZOLVATĂ: Bună ziua, în urma verificărilor făcute, azi s-a golit pubela, în general nu se golește pentru că pubela este legată cu lanț. Pe viitor, în ziua de colectare a deșeurilor reciclabile, pubela trebuie să fie pregătită pentru golire de la ora 7.00 dimineața, și fără să fie legată cu lanț”.
[eadvert]
El susține că, de fapt, muncitorii RER îi lasă pubela negolită chiar dacă lacătul de pe capac este lăsat deschis încă din ziua precedentă, de la ora 16:30.
Soluție privată la problemă orășenească
Firma Amintis Media, un magazin cu studio foto și imprimate e chiar la parterul blocurilor de pe marginea Parcului Magnoliei, intrat în șantier anul trecut.
„În principal, noi avem o pubelă plină pe lună și aproape în fiecare lună trebuie să ne luptăm cu RER să ridice gunoiul. În fața noastră, Parcul Magnolia este în șantier de 9 luni, au fost demontate coșurile de gunoi din jurul parcului și cetățenii nu prea au unde să arunce micul gunoi (cutii de țigări, pungile și hartii murdare în care a fost împachetată mâncarea de la FastFood, etc…) Pubela noastră este una pentru gunoi reciclabil, în care punem numai deșeuri de hârtie și plastic! Este în fața magazinului zi și noapte, așa că am fost nevoiți să punem lacăt, ca să nu ajungă și alte gunoaie, dacă tot colectam selectiv. Subliniez că îndată ce pubela este plină, inainte cu o zi de data ridicării din contract, luăm jos lacătul să aibă acces angajații de la RER la gunoiul selectat. Dar degeaba, că în ziua ridicării nici nu vine angajatul de la RER până la pubela respectiva. Este inacceptabil! Iar de rezolvarea petițiilor de pe Oradea City Report, așa din pix, sunt total dezamăgit”, ne-a transmis administratorul magazinului, considerând ofensator să primești un răspuns de genul „gunoiul a fost ridicat” în timp ce privești pubela plină din fața magazinului: „Oare ce salariu primește angajatul care rezolvă petițiile din pix? Ce crede, oare de ce am trimis petiție cu poza cu gunoiului plin, să-mi scrie el din birou: „în urma verificărilor făcute, azi s-a golit pubela”?! Oare cum a verificat?”.
Problema sa este, de asemenea, că până la golirea pubelei, în zilele care vin, e posibil ca deșeul reciclabil să fie contaminat cu resturi de mâncare de la trecători, iar RER să-i refuze, astfel, facturarea ca reciclabile.
„De la încheierea noului contract, cel puțin 10 sesizări am deja făcute, pentru gunoi neridicat în ultimul an”, mai transmite orădeanul.
Primăria, care verifică prestațiile RER Vest și care administrează OCR, ne-a transmis că, în baza noului contract, nu a luat, încă, măsuri în relația cu RER, pentru calitatea serviciilor prestate.
Anul trecut au fost înregistrate la Primărie 36 petiții legate de activitatea RER Vest, iar anul acesta, 8 petiții. Municipalitatea transmite că a transmis operatorului fiecare reclamație, „în vederea analizarii și luării măsurilor care se impun. Toate sesizările transmise către operatorul serviciului public de salubrizare au fost soluționate în termenul legal. Nu au fost aplicate penalizări conform clauzelor contractuale”. Cu alte cuvinte… REZOLVAT!
Primele facturi, super-umflate
Administratorul magazinului spune că tensiunile cu RER au început odată cu intrarea în vigoare a noului contract. Odată cu acesta, pretențiile și tarifele operatorului au crescut, fără să se vadă vreun salt calitativ în serviciul prestat. „Noi, la magazin producem doar gunoi reciclabil, deși avem o pubelă de 60 l pentru menajer, pe care nu avem de ce să o folosim și una de 120 l, pentru reciclabil. În primele luni pe noul contract, mi-au venit facturi de câte 400 de lei, ori nici dacă ar fi prestat toate ridicările posibile, într-o lună, nu ar fi fost posibil să se ajungă la suma asta. Am făcut reclamații, mi-au făcut storno și mi-au emis facturi în jur de 20 de lei, puțin peste. Așa ne-am jucat câteva luni, până s-au reglat. Mă întreb dacă am fost singurii cu care au încercat asta și câte alte magazine or fi achitat fără să verifice. Factura s-a rezolvat după o vreme, dar cu ridicatul gunoiului, lunar am circ cu ei. Am obosit și să ascult robotul lor de la serviciul de reclamații, dar și să primesc REZOLVAT de la Oradea City Report, când văd cu ochii mei ca nu au prestat serviciul”, spune orădeanul.
Trimite articolul
XDin păcate așa se întâmpla pe Oradea City Report. Sunt cazuri când lucrurile chiar se rezolvă, dar am pățit ca lucrurile sa fie fixate doar din pix. Ar trebui ca înainte să dea “rezolvată” să atașeze și o fotografie cu situația “rezolvată”.
Din pacate sunt probabil sute de cazuri similare, stiu de la un fost loc de munca unde se intampla exact aceslasi lucru luna de luna, iar problema parea sa fie rezolvata dupa aplicarea unui “stimul” de aprox 2 euro operatorului golitor de tomberon. Aceste practici nu sunt noi, cu siguranta.
Pai cum este asa ceva posibil… cea mai impresionanta si cea mai dezvoltata administratie locala…
-
Ce ar fi sa taci din gura. Suntem cei mai dezvoltati, problema sunt postacii si cei nemultumiti. Astea sunt toate minciuni, totul e perfect in Oradea, doar gasca de troli lucreaza sa discrediteze administratia.
-
Vezi să nu uiți să te întorci pe cealaltă ureche, că pe ăsta dormi de ceva vreme. Nice dreams to drop!
-
iti ia mult sa depistezi un trol?
-
-
RER, cel mai imputit gunoi !
Grava problema……