Dacă nu vor exista contestații, primul lot de autostradă din Sălaj va fi construit de asocierea SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL,
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a desemnat câștigătorul licitației pentru sectorul de autostradă 3B2 dintre Zimbor – Poarta Sălajului (km 13+260 – km 25+500). Lotul are o lungime de 12,24 km, iar valoarea contractului se ridică la 680.405.395,28 Lei fără TVA.
Potrivit CNAIR, asocierea câștigătoare a adunt un punctaj total de 100 de puncte, din care 45 de puncte pentru componenta financiară și 55 de puncte pentru componenta tehnică.
Prețul pe km de autostradă este de 55.588.676,08 lei fără TVA, reprezentând 11.495.238,86 Euro fără TVA.
Durata contractului este de 156 de luni, din care:
– 12 luni perioada de proiectare,
– 24 luni perioada de execuție a lucrărilor,
– 120 de luni perioadă de garanție a lucrărilor.
Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea și execuția lucrărilor pentru construcția Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Subsecțiunea 3B2: Zimbor – Poarta Sălajului (km 13+260 – km 25+500), în lungime de 12,24 km.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv, după soluționarea tuturor contestatților/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
S-a semnat pentru autostrada Biharia – Chiribiș
Reamintim că în cursul zilei de vineri, la Biharia, a fost semnat contractul pentru execuția lotului de autostradă dintre Biharia și Chiribiș.
În vizita sa din județul Bihor, ministrul Transporturilor, Lucian Bode a subliniat încă o dată că “anul 2020 este al Autostrăzii Transilvania”.
“Astăzi CNAIR a comunicat rezultatul procedurii pentru primul tronson Zimbor – Poarta Sălajului, 13 km. Tronsoanele Biharia – Borș, Iernut – Cehtani ar urma să fie date în trafic anul acesta, iar tronsoanele dintre Nădășelu și Chiribis sunt în curs de dezghețare. Este gata de semnare tronsonul Nușfalău – Suplacu de Barcău. Sunt mândru sa fac parte din Guvernul Orban, care a decis sa construiască România, iar fără bani nu se poate construi nimic. Suntem în buget pentru finanțarea proiectelor. După mulți, mulți ani, bugetul Ministerului Transporturilor a fost rectificat pozitiv”, a declarat ministrul Bode.
În ceea ce privește tronsonul bihorean de autostradă care nu are nici acum contract semnat, Chiribiș – Suplacu de Barcău (26,35 km), ministrul Bode a criticat guvernul PSD pentru atribuirea contractului către o firmă cu probleme și a venit cu noi promisiuni: “Este noaptea minții, să semnezi un contract cu o firmă aflată în faliment, în Croația”, a spus ministrul, afirmând, totuși, că și pe acest tronson unde procedura a fost reluată contractul va fi semnat până la finalul lunii septembrie. În ceea ce privește drumul de legătură Oradea – A3, ministrul Bode a afirmat că în luna iulie ar urma să fie emis raportul procedurii, cu desemnarea câștigătorului. Bode: “Dacă nu avem contestații, contractul ar putea fi semnat în lunile iulie – august”.
În ceea ce privește lotul de 5,35 km Borș – Biharia, constructorul Trameco-Selina spune că va fi pregătit de recepție până la finalul acestei luni, “dacă nu va ploua în fiecare zi”.
Trimite articolul
XDe 30 de ani tot semnați, desenați și stabiliți constructori.
-
11 milioane Euro fara TVA pe km. Chilipir. Noroc .ca democratia si anticoruptia au invins la orase si sate. Daca Doamne fereste era coruptii la putere, cat sange curgea din nas?
Sa stabileasca contructorul sa-l cheme pe Intaistatatorul BOR sa sfinteasca toate cele, numai sa temine odata in acest deceniu autostrazile astea.
O mare hotie A3 toate guvernele au profitat de aceasta autostrada care nu e de fapt, toti au smuls o bucatica, pana in 2021 in februarie se va face proiectarea apoi urmeaza constructia pe ce au construit americani deja si sa degradat asta vor face si acesti constructori nimic mai mult, de maine daca se apucau spuneam da sunt seriosi dar vor proiect ca sa ia niste bani cand proiect este din 2007 apoi organizare de santier asta trebuie binenteles
Daca in 10 ani se va termina toata va fi un miracol, cat a trecut de cand sa inceput 13 si sa facut cativa km din ia pe bucati si trebuia sa circulam pe ia de mult asa toata economia tari are de sufeirti terminand cu turismul care numai turism nu e se poate numi ori ce altceva dar turism nu in tara asta nu va fi bine atata timp cat politicieni din ziua sunt la putere indiferent cum se numeste partidul lor,cand mare parte dintre ei ar trebui sa umple puscariile pentru genocidul economic si cel uman pe care l-au practicat din 90 incoace
-
Tu nu cunosti limba romana. Ia-o de la inceput cu scoala.
Sper că și calitatea drumului e la fel ca și calitatea indicatoarelor… Cu Viena și Budapesta doar pe românește, că turiștii tre să știe, cu codul de internet AT și HU în loc de cel rutier A și H… Cu indicatorul VAMA (care nu este, că suntem în UE, se face doar control rutier, nu și vamal)… Se vede nepriceperea.
120 de luni (10 ani garantie pentru o autostrada? Sunteti prosti? 120 de luni garantie primesc cand cumpar un radiator de tabla. Daca si pe vremuri se acordau garantii de 10 ani pentru soselele si blocurile construite acum umblam pe cai si locuiam in corturi.
Ce să vezi? Va ploua în fiecare zi. Undeva. S-au mai prelungit termene din cauza ploilor. Drumul expres trebuia să fie dat în folosință în iulie 2019. Din păcate în primăvara anului trecut a plouat. Stupoare. Nici azi nu s-a dat în folosință. Și afară plouă, plouă…. Dacă Benny Hill a preluat alt tronson, ne-am lins pe bot de la DN76, unde o tot freacă prin șanțuri și noi ne rupem mașinile.
By the way, ce treabă are flinticul acesta de tronson cu BORȘ-ul? Trecerea este la vreo 10 km nord de Borș. Dacă vrei să ajungi în Borș, treci prin două sate. Despre prețuri, ce să mai spunem? S-a ajuns de la 3 mil. euro/km la 11 și tot nu se face nimic. Se câștigă suficient din studii de pre-pre-pre-fezabilitate.