„CNAIR a transmis adresele de comunicare a rezultatului procedurii de atribuire a contractului având ca obiect «Proiectare și execuție Autostrada Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu – Mihăiești (km 8+700-km 25+500) și Subsecțiunea 3B1: Mihăiești – Zimbor (km 0+000 – km 13+260)»”, transmit reprezentanții companiei.
Cele două secțiuni au o lungime totală de 30 de km.
[eadvert]
Ofertantul desemnat caștigător este Asocierea S.C. SPEDITION UMB S.R.L. – S.C. TEHNOSTRADE S.R.L. – S.C. ELECTROMONTAJ S.A., cu preţul de 1.390.614.495,32 Lei fără T.V.A.
Durata contractului este de 36 de luni, din care: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor este 60 de luni.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunerea eventualelor contestații si respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Stadiu autostrada A3 Oradea – Cluj
Reamintim că pe autostrada care va lega Oradea de Cluj mai sunt semnate contracte pentru încă trei tronsoane: Biharia-Chiribiș (28,5 km Trameco-Selina) și Zimbor-Poarta Sălajului (12 km – SC SA&PE CONSTRUCT SRL – SC SPEDITION UMB SRL – SC TEHNOSTRADE SRL), Nușfalău – Suplacu de Barcău (13,55 km – Nurol Insaat Ve Ticaret A.S.).
Ministrul Lucian Bode a trebuit să răspundă întrebărilor adresate de JB & BIHON, privind asumarea unui termen pentru finalizarea autostrăzii Oradea – Cluj Napoca. Însă ministrul a evitat să dea un termen precis pentru finalizarea întregii autostrăzi până la Cluj-Napoca, referindu-se la termenele contractuale pentru tronsoanele pentru care s-au semnat contractele.
În ceea ce privește tronsonul Chiribiș – Suplacu de Barcău, care nu are încă un contractor, ministrul Transporturilor spune că 23 noiembrie este termenul de depunere a ofertelor, în noua licitație inițiată. Lucrarea are prevăzute 6 luni termen de proiectare și 18 luni termen de execuție. Tronsonul Poarta Sălajului – Zalău – Nușfalău are data de 16 noiembrie ca termen de depunere a ofertelor, cu precalificare, pentru 12 luni termen de proiectare + 36 luni termen de execuție. “Include cel mai lung tunel din România – tunelul Meseș de aproape 3 km, lucrări în valoare de aproape 1 miliard de euro, cu TVA inclus”, spune Bode.
Trimite articolul
X1,4 miliarde pentru 30 de km, este exorbitant de mult, cca 50 milioane pe km.
Si ce daca au stabilit castigatorul licitatiei?? Semnati contractele si modificati legiile ca sa nu fie contestatii pana la infinit si sa aratati ca firmele alese o si sa lucreze si se termina la timp tronsonul. Si pana acuma am avut 14 ani in care au fost desemnate multe firme castigatoare inainte de alegeri, care numai au cerut bani si/sau au tras timpul 2-3 ani fara sa faca mare lucru. Aratati ca sunteti capabil birocratic ca platiti toate facturiile la timp, toate documentele le faceti la timp inclusiv exproprieriile terenuriulor.
De anuntati castigatorii licitatiei m-am saturat deja de 14 ani, inainte de alwgeri fiecare partid vine cu mare tam tam ca noi o sa le facem… aratati ca si le faceti.
S-a stabilit constructorul pentru încă două tronsoane din Autostrada Transilvaniei, între Oradea și Cluj dar de lucrat nu se lucreaza pe nici un tronson, numai gargara ieftina.