BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
S-a semnat contractul pentru reabilitarea bulevardului Nufărul-Cantemir. Vezi când încep lucrările

S-a semnat contractul pentru reabilitarea bulevardului Nufărul-Cantemir. Vezi când încep lucrările

De Bihon.ro
la 27 November 2020 18:27
62 Comentarii

S-a semnat contractul pentru reabilitarea bulevardului Nufărul-Cantemir. Vezi când încep lucrările

27 November 2020 18:27
Primăria Oradea anunță că vineri, 27 noiembrie, a fost semnat contractul de execuție a lucrărilor de reabilitare a coridorului Nufărul-Cantemir.
Scris de Bihon.ro - Primăria Oradea anunță că vineri, 27 noiembrie, a fost semnat contractul de execuție a lucrărilor de reabilitare a coridorului Nufărul-Cantemir.

Trimite articolul

X

Proiectul intitulat „Creșterea mobilității urbane din zona Nufărul-Cantemir” se realizează prin Programul Operaţional Regional 2014-2020 și prevede reamenajarea carosabilului, a trotuarelor, a pistelor de biciclete, realizarea de amenajări peisagistice, mobilier urban, spații verzi, intervenții la calea de tramvai și lucrări de apă-canal aferente străzilor Nufărului și Dimitrie Cantemir.

[eadvert]

Proiectul este amplasat în zona funcțională urbană a municipiului Oradea, strada Nufărului aflându-se pe traseul drumului național DN76 (european E79) Deva-Oradea. Tronsonul din strada Nufărului propus pentru intervenție are o lungime de 1641 m, o cale de tramvai dublă cu lungimea de 1.540 m, cu un carosabil cu câte două benzi de circulație pe sens, iar pe partea dreaptă, pe sensul de intrare în localitate, există spații de parcare, un trotuar variabil de 3 m lățime și de asemenea un spaţiu verde variabil.

Strada Dimitrie Cantemir, amplasată în continuarea străzii Nufărului pe traseul drumului naţional DN76, ajunge până în centrul istoric al municipiului. Tronsonul propus pentru execuţia lucrărilor de intervenţie are o lungime de 1031,16 m, având de asemenea o cale de tramvai dublă cu lungimea de 1022 m, un carosabil cu câte două benzi de circulație pe sens, cu spatii de parcare în zonele unde configuraţia terenului a permis, cu trotuar variabil și cu spații verzi variabile.

FOTO: Randări privind proiectul de reabilitare a coridorului Nufărul-Cantemir 02.07.2020

Cele două străzi cuprinse în cadrul proiectului de investiție sunt modernizate, fiind străzi de legătură care asigură circulația majoră între zonele funcționale, rezidențiale și de servicii. De asemenea coridorul Nufărul – Cantemir joacă un rol important pentru traficul de călători, preluând prin relaţia transportului în comun, atât tramvai cât și autobuze, tot traficul de navetiști din Zona Metropolitană și nu numai, spre zonele de servicii, producție sau funcționale.

20 de luni de lucrări

Perioada de execuție a lucrărilor este de 20 de luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

„La începutul anului viitor, de îndată ce vremea ne va permite, vom demara lucrările. Este un proiect major pentru că prevede reabilitarea bulevardului Nufărul – Cantemir, unul dintre cele mai mari și importante bulevarde din oraș. Vom reamenaja carosabilul, va fi o stradă cu patru benzi – două benzi pe sensul de mers, linie de tramvai, spaţiu verde cu un aliniament verde, pistă de biciclete, trotuar şi încă un aliniament verde lângă liniile de tramvai, iar pe partea opusă va rămâne un trotuar şi vor fi locuri de parcare doar paralele cu bordura. Vom monta stâlpi inteligenți iar tramvaiul va avea acces liber, neîngreunat de circulație și își va putea crește viteza cu până la 30 km/h. Vor fi modernizaţi peste doi kilometri și jumătate de drum şi peste 6 kilometri de trotuar. În plus, vor fi amenajați peste 2 kilometri de piste pentru biciclişti şi 48 de mii de metri pătraţi de spaţiu verde”, a declarat primarul Florin Birta.

Finanțare europeană

Finanţarea acestui proiect, în valoare totală de peste 50 de millioane de lei, se face din fonduri europene, Primăria Oradea având o contribuţie de 3%.

Executantul lucrărilor va fi asocierea formată din Sc Drumuri Bihor SA – lider de asociere și SC Trameco SA – asociat 1 și Drum Asfalt SRL – asociat 2, iar valoarea contractului este de 50.634.357,12 lei fără TVA.

 

Trimite articolul

X
Taguri:
contract ,
oradea ,
proiect Nufarul Cantemir
62 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. dihorel says:
    November 27, 2020 at 7:37 pm

    Epoca zi lumina!
    de Laura-Croft Gall (o foarte onorabila jurnalista)

    Azi la scrin m-am asezat,
    Pe ecran eu m-am uitat,
    Pozele le-am observat,
    Si-n-delung eu m-am mirat.

    As putea ca sa ma mir,
    Daca Ilie cu Florin,
    Obositi de-atat vin,
    Vor reface-n Cantemir.

    Poate-o casa va cadea
    Un bloc se va demola,
    Poate blocul Cicero,
    Unde-si face veacu’ Nero.

    Uite.. brusc eu m-am trezit!
    In redactie-am poposit,
    Si surprins-am fost, sa strig,
    De-un cadou de la partid.

    Reply
  2. adi says:
    November 27, 2020 at 7:41 pm

    In imaginea cu zona cantemir, pe malul petei acum e plin de copaci, de ce trebuie taiati toti betonata zona? se pot face banci si alei printre copaci, nu va sta lumea vara pe beton in soare. Dar de inchidera stradutelor ce dau in bulevard nu spuneti nimic? Deci vom ocoli mult si bine sa intram pe magabulevard. Strada asta chiar e ok, de ce nu investiti in zona Clujului sau Matei Corvin ca parca esti la tara. Si unde vor parca toate masinile de langa linia de tramvai de la Piata mare pana in Capat Nufarul ca locurile alea dispar, dispar pt o amarata de pista de biciclete. Nu prea intrebati locuitorii zonei ca vor asa ceva? Pe banii astia mai bine ati asfalta strazile din oras ca toate sunt pline de denivelari si canale mai jos de iti rupi masina. Pu nici o strada mare nu poti folosi banda 1 ca iti rupi masina. Parca se spunea in proiect interzicerea virajului la stanga pe toata lungimea strazii, deci la intrare la Ghibu adio, oare spre Parcul Salca si acolo? Prima data cand ati facut public proiectul erau detaliile astea, acum au disparut nu se mentioneaza nimic, iar se face pe ascuns? Dar parculetul unde a fost McNeil e plin de copaci mari si vor fi rasi toti pt a fi betonata piateta cu bile de beton si banci. Dar in zona McDonalds dispar toate locurile de parcare, unde vor parca toate masinile din zona? A se vor demola casele de pe Nottara. De ce nu a fost expropriat si McDonald ca daca era alta bomba cu mancare era demult demolata, a da doar firmele mari au prioritate.

    Reply
    • mot says:
      November 28, 2020 at 1:08 am

      adi ce prostii ridici si tu, toti fraierii isi dau cu parerea cand nimic nu au a spune decat aiureli.

      Reply
      • ionuuuuu says:
        November 28, 2020 at 6:40 pm

        mot, tocmai ca adi ridica niste probleme reale…, iar ptr o asemenea lucrare prin care este cras afectata si proprietatea privata,ar trebui luat in seama si vointa cetatenilor, proprietari platitori de taxe si impozite in oras… din pacate , drepturile,parerile, vointa locuitorilor orasului , afectati de asa zisele “modernizari”marca bolo& co, sunt complet neglijati si ne-luati in seama… iar Cantemirul si Nufarului , intr-adevar sunt ok, sunt multe alte zone in oras unde ar trebui lucrat… si eventual demolat….

        Reply
      • adi says:
        November 29, 2020 at 11:07 am

        Bai mot eu am dat argumente, prostii ca tine stiu sa jigneasca si sa atace fara argumente. Hai cu argumente si sa-mi spui de ce e capital acest proiect, ca eu nu vad sa aduca nimic in plus traficului, nu se fac 7 benzi, mai rau incurca prin inchiderea strazilor laturalnice si disparitia locurilor de parcare. Dar un lingau retardat ca tine Mot, atat stie sa fac fraieri pe altii, pe cand tu esti un fraier . Ai inteles fraiere, ca doar asta stii fraiere, sau speri sa mergi cu troca din germania cu 200 ca pe autostrada, asta e visul tau sa-ti desfunzi DPF-ul prin oras? FRAIERE

        Reply
        • Fritz says:
          November 29, 2020 at 3:02 pm

          Esti doar un fraier de la tara care nu ai habar de nimic ! aceasta mocheta este doar ceva explicational ! dar fraieri ca tine comenteaza ca prostu in targ ! Nu se v-a taia nici un copac ! ar trebui sa citesti explicatiile primariei si nu sa arunci cu mate de porc pe aici ! Bai mot !

          Reply
          • Zetrov says:
            November 29, 2020 at 3:26 pm

            Fritz guster imputit ce esti peste tot pe unde trece Bolojanes cu gașca lui de hoti si infractori se taie copaci la greu si se betoneaza tot ce este posibil,are contract bolo cu Romcimul parca!!!

    • NU mai ests PARALEL says:
      November 29, 2020 at 3:09 pm

      DICTATURA de VOT.

      Reply
  3. marius says:
    November 27, 2020 at 7:44 pm

    Ce frumos arata cele doua benzi din prima poza cu masini pe ambele sensuri doar ca strada nu are iesire la un capat, deci e clar cat de bine e lucrat acest proiect, facut cu curul, a si copacii taiati din Cantemir langa posta, si langa linia de trammvai vor fi taiati toti copacii. L-au trebuit 30 de ani sa creasca si acum vor fi taiati. Bravo Primaria , dusmanul copacilor

    Reply
    • drop says:
      November 27, 2020 at 11:39 pm

      marius, astea-s doar niste randari, iar aceea nu e strada ci o parcare. masinile au fost pozitionate gresit, atata tot. si poate n-au fost desenati nici toti copacii de lene. nu inseamna ca o sa-i taie, cum nici n-o sa vopseasca blocurile in alb.

      Reply
    • coman says:
      November 28, 2020 at 1:10 am

      fitar copacii de ras, ce te preocupa pe tine copacii, de aia nu mai putem noi de copacii tai.

      Reply
      • concrete mixer says:
        November 28, 2020 at 8:25 am

        Fiți-ar betonul și asfaltul tău, du-te înapoi în buncărul tău de beton, dacă te simți bine acolo.

        Reply
      • Adi says:
        November 28, 2020 at 9:05 am

        Mai bine ar turba beton peste tine sa te saturi. Sa ti se vada tdi-ul de la 3km. Cocalaru pulii, e plin orasul de cretini ca tine

        Reply
      • Maria says:
        November 28, 2020 at 9:08 am

        Coman draga tu ai fost pe la scoala in viata ta sau ai facut-o de la distanta? Mai invata sa scrii si apoi comenteaza.

        Reply
        • Fritz says:
          November 29, 2020 at 3:06 pm

          Iata marea savanta care da cu gramatica ! d-ta te-ai uitat la scrisul postat de d-mnia ta ? analizeazate pe tine si apoi pe altul , analfabeta !

          Reply
  4. marius says:
    November 27, 2020 at 7:51 pm

    ce naiba ati facut cu semafoare de pe cantemir nufarul ca de vreo 3 saptamani sunt complet dereglate, aproape ca prinzi fiecare sau al doilea semafor pe rosu. Intentionat ati facut asta sa nu cumva sa poti veni din civic pana la bisericuta pe verde, ca inainte se putea, acum prinzi 3 semafoare cel putin. Asta e metoda de reducere apoluarii sa tot opresti stationezi pornesti? A sau asta e metoda sa ne blocati acum ca dupa ce e gata proiectul sa le reglati inapoi si sa spuneti vedeti ce bun e, acum ce fluid se circula.

    Reply
    • adi says:
      November 27, 2020 at 7:55 pm

      Corect. Semafoarele sunt reglate catastrofal. Pornesti de la semafor si cand esti intre ele, nici nu ajungi la jumate parca cum pornesti si vezi cum se face rosu urmatorul.

      Reply
    • Biciclistu' says:
      November 28, 2020 at 1:58 am

      Daca nu vrei sa poluezi, la cat de harnic esti sa dai din taste pe net, fii la fel de harnic si cumparati o masina mai noua care are prevazut din fabrica functia Auto-Stop.
      O sa poti sta in felul asta cate o ora in orice intersectie sau la orice semafor si nu vei polua. Daca grija poluarii te roade pe tine.
      Asta in prima varianta.
      In a doua, lasa dracului masina acasa si ca orice cetatean care are remuscati din cauza poluarii globale, ia unul dintre tramvaiele alea noi sau macar Siemensurile alea de acum vreo 4 -5 ani si atunci nu poluezi nimic. Si ai si conditii, tocmai ti le-a creat Bolojan.
      Plus ca te va costa la un sfert decat atunci cand te deplasezi cu masina.
      Si mai ai un avantaj.
      De unde te lasa tramvaiul, o iei la pas, scazandu-ti astfel colesterolul si kg crescute de la sedentarism.
      Si a treia.
      Ia, tati, bicicleta!!
      Si nu mai poluezi.
      Faci piciorul frumos, aerul racoros nu te lasa sa iei COVID stand in tramvai alaturi de mine si de altii.
      Dar eu sunt sigur ca toate aceste variante nu-ti plac.
      Mai ales prima.
      Ca daca se opreste motorul automat la semafor, ai tu grija sa il repornesti ca te ia dracu de frig asteptand. Ca nu-ti baga masina caldura cu motorul oprit.
      Si cred ca ti se si balangane in acel moment de toata poluarea lumii.
      Spor!

      Reply
      • adi says:
        November 29, 2020 at 10:56 am

        Am doua masini luate de noi, tu ramai la bicicleta ta. Mare ecologist mai esti, ecologist ca nu-ti permiti masina noua, dar te legi de altii. Masinile polueaza doar 14 % din totalul poluarii mondiale, degeaba ne legam de masini ca sa poata polua mai mult ceilalti. Frustratule.

        Reply
        • Biciclistu' says:
          November 29, 2020 at 3:40 pm

          Atunci ce tot gasesti motive sa povestesti ca doar cand stai tu si astepti la semafarele de pe Cantemir si Nufaru’ se polueaza?
          Tu bati apa in piua si ai deschis subiectul cu poluarea.
          De parca atunci cand treci cu 60-70 km la ora pe trei semafoare consecutive aflate pe verde masina ta sau a altuia nu polueaza!!
          Motiv de comentarii.
          Atat.
          Tu esti frustrat.
          Si-ti strigi frustratea ca de ce stai si astepti la semafoare.
          Probabil esti din categoria celor care striga tot timpul ca au treaba si se grabesc.
          Dar nu se trezesc sa plece de acasa mai repede cu 20 de minute ca sa nu stea blocati in trafic.
          Unul dintre cei ce sunt vesnic enervati de prezenta …. celorlalti. De parca ai fi tu sef de strada sau peste cartier si ceilalti nu au voie sa existe. Aia sa stea si sa astepte, tu sa treci vesnic pe verde sau sa nu prinzi aglomerat niciodata.
          Ai luat doua masini de noi. Ok.
          Cand?
          Imediat dupa nunta, cu banii castigati?
          Si a doua dupa ce ai vandut pamantul socrilor din sat?
          Si cati ani au acum masinile alea noi?
          Ce sunt?
          Dacia Logan?
          Sau Skoda Fabia din aia cheala?
          Ca masini din astea stiu sa ia oradenii de noi.
          Nu Audi 0 km sau Mercedes 0 km.
          Eu raman la bicicleta mea.
          Ca e sigura.
          Doar atat ca mereu trebuie sa fiu cu ochii in patru ca sa nu ma dobori tu si probabil nevasta-ta pe strada, la cat sunteti de atenti cand va grabiti tot timpul.

          Reply
          • Adi says:
            November 30, 2020 at 10:18 am

            Biciclistu tu ai scapat de la 6. Acum numai audi si mercedes e buna ca masina noua.? Tu visezi la mercedes dar nu ai bani nici sa schimbi lantul. Si daca e bmw nu e bun? Dar opel nu e bun nou. Sau care e buna sa nu polueze. Nu accept sfaturi de la biciclisti

      • cornel says:
        November 29, 2020 at 11:12 am

        Auzi Biciclistu si eu am luat masina de noua, si deja mi-am distrus-o pe drumurile din oras, tu mergi pe trotuar te doare undeva.

        Reply
  5. maria says:
    November 27, 2020 at 8:00 pm

    Ciuperca sa inteleg ca nu se mai reface in veci vecilor

    Reply
    • vasi says:
      November 27, 2020 at 8:47 pm

      Peste 4 ani la urmatoarele alegeri va fi din nou pe lista

      Reply
  6. adi says:
    November 27, 2020 at 8:37 pm

    Strazile Lugojului, Brasovului, Stefan cel Mare, Calea 1 mai, Mestesugarilor, Principatele Unite, Sovata( o parte), Clujului, doar cateva toate sunt valuri si canale mai jos de nivel. Astea nu ar trebui reparate? Centura e distrusa dupa reasfaltare. Dar Ciuperca???? Dar Matei Corvin ca nu se poate folosi banda 1 din cauza canalelor, dar stradutele dintre blocuri ca toate sunt gropi si denivelari, nimic? Bagam banii in Nufaru Cantemir care e destul de ok, stiti de ce , ca are fundatie de beton, iar multe strazi sparte in oras care au avut fundatie de beton dupa reparatie nu a mai fost turnat beton, ci doar nisip si pietris, iar dupa 2 -3 ani se lasa si se deformeaza, exact cum s-a intamplat pe banda 1 pe Stefan cel MAre, si dupa 3 luni au refacut lucrarea, si nici acum nu e ok. Sau pe strazile astea nu merg turistii? doar relatia Centru Felix conteaza, Oradea nu mai e a oradenilor, e a turistilor. Apropo cati bani au lasta milioanele de turisti veniti in ultimii ani, s-au recuperat sutele de milioane de euro investite in centru? Asa drumuri infecte ca acum erau in Satu Mare acum 10 ani, nu am crezut ca o sa ajungem la nivelul din Satu Mare dupa 10 ani, halal progres.

    Reply
    • Ionutb says:
      November 28, 2020 at 10:28 am

      Dacacai sti pe ce lume traiesti si te-ai informa, ai afla ca acesti bani europeni sunt acordati doar pentru cresterea mobilitatii urbane (mijloacele de transport in comun). Primaria contribuie cu 3%!!! Intre blocuri nu circula nici un tramvai. Acolo nu aveai cum sa folosesti acesti bani.

      Reply
      • adi says:
        November 29, 2020 at 10:58 am

        auzi, toti banii se duc pe cofinantari si nu mai raman bani pt a intretine strazile si nimic in oras. Daca peste 5 ani se vor da bani doar pt bude, atuncifacem numai bude in tot orasul ca na e gratis. Stiu cum e cu cofinantarile

        Reply
      • ivancea says:
        November 29, 2020 at 11:09 am

        Eu u vad rostul in zona asta, era mai bine de rebilita Clujului sau Matei Corvin, ca tot vor sa bage tramvai pe acolo, de ce n-au facut-o acum. Intrarile alea sunt mai rele decat nufarului

        Reply
  7. vasi says:
    November 27, 2020 at 8:54 pm

    Mai bine facea un bulevard nou de la zero la periferie unde sa fie loc pt noile blocuri din oras, sa fie un nou cartier, cum se face in Sopor in Cluj, gandit de la inceput cu bulevard si strazi adiacente, facut cu cap. Nu blocuri inghesuite fara strazi si parcari. Fara sa mai aglomeram interiorul orasului, ar trebui spre exterior gandite cateva bulevarde noi, unul doua macar. Eu asta consideram o chestie mai buna

    Reply
    • d says:
      November 28, 2020 at 2:52 pm

      la cluj nu e inghesuiala in centru? la oradea nu apar zone rezidentiale bine gandite in afara orasului? nu zici rau dar exagerezi. exemplu: viena residence oradea.

      Reply
      • vasi says:
        November 29, 2020 at 11:00 am

        Viena residence nu are bulevard cu 4 benzi, are acces doar din ciheiului sau poate pe langa Anl in sanmartin. Si ala nu va fi gata in 15 ani de se misca asa

        Reply
        • d says:
          November 30, 2020 at 3:33 am

          acolo cred ca ajung deocamdata 2 benzi, dar e loc de extindere la 4 cand a fi nevoie.

          Reply
  8. Când termini says:
    November 27, 2020 at 9:07 pm

    Închiderea străzilor laterale va face mare aglomeraţie în stânga şi în dreapta, cand te miri.

    Reply
  9. zsizsi says:
    November 27, 2020 at 9:30 pm

    Ce tare proiect… la intersectia cu Nojoridului din 3 benzi care vor merge inainte în direcția Lotus cea de lângă ax brusc se va termina in mijlocul intersectiei, țeapă… gândită pentru a fluidiza orice, numai traficul nu. Betonați și Peța? O faceți pistă de skateboard cumva? Așa pare. Nu a mai fost timp pentru un efect de apă…

    Reply
  10. Betonarul says:
    November 27, 2020 at 10:21 pm

    In 20 de luni nu s-a finalizat drumul in jurul Teatrului, mai crede cineva in povesti?
    Le urez tuturor fanilor Bolo Fluidizare Fericita, si multa rabdare pe Cantemir-Nufarului.
    Daca totusi, o data si o data se va termina va asteapta megaintersectia de la mag. Crisul.
    Cel mai simplu daca va mutati langa locul de munca, sau va schimbati serviciul, in cazul in care mai raman firme dupa anu.

    Reply
    • Cioplitor in granit says:
      November 28, 2020 at 2:14 am

      Pai nu s-a terminat drumul in jurul Teatrului ptr.ca nu exista mesteri pietrari in Romania, care pot aduce zona la acelasi nivel cum era in 1890 – 1910, conform planurilor si schitelor vremii gasite in arhive!!
      Ca sa stii si tu.
      Sa ai raspunsul la intrebare.
      Au trebuit aduse firme cu echipe de mesteri pietrari din Italia care stiu si pot sa lucreze cu bucatile de piatra cioplita cu care se paveaza, care stiu cum sa imbine bordurile alea din marmura sau din ce piatra mamii ei sunt .
      Ca ai nostri nu stiu nici o meserie, nu-s interesati decat sa fenteze scoala + bacul si sa isi cumpere diplome de la toate facultatile obscure din orice colt uitat de Romanie!
      De unde meseriasi?
      Ati trecut seara pe la ora 18,30 pe zona?
      Sa vedeti cum vine bus-ul si ii ia pe toti italienii si ii duce la masa si cazare?
      E bus de la firma lor, e inmatriculat in Italia.
      Asa ca povestiti degeaba.
      Noi stim doar sa strigam ….” Sa vina cineva si sa imi faca , sau sa imi repare!” atunci cand ni se defecteaza ceva sau cand trebuie facut ceva.
      Dar niciunii nu-s interesati sa imbratiseze o meserie pe care sa o faca cu sfintenie.
      Iar parintilor de copii din Oradea si Bihor li se pare injositor ca sa munceasca copii lor.
      Toti vor sa isi vada copii doar la office, cu masina de serviciu de la firma, concedii platite, bonusuri, chiar daca-s prosti de aproape impung. Ca doar nu e copilul lor mai prost ca si a ….altora !?!?
      Faceti bine si cautati mesteri pietrari autorizati in Romania care sa execute lucrarea de pavare a strazii. Sa vedeti cati si unde ii gasiti.

      Reply
      • ionuuuuu says:
        November 28, 2020 at 6:47 pm

        “Cioplitor in granit”, mesteri petrari trebuiau cautati in faza de proiect a lucrarii nu acum….cum poti sa faci un proiect si sa demarezi si lucrarea daca tu stii ca nu gaseseti persoane/firme cine sa-ti realizeze aberatiile…

        Reply
      • Needucat says:
        November 29, 2020 at 12:41 pm

        @Cioplitor în granit,
        Așa se spune mai nou la durere in p__ă sau spălare de bani?😉

        Reply
        • Cioplitor in granit says:
          November 29, 2020 at 3:43 pm

          Nu .
          Meseria aia pe care tinerii nu vor sa o faca ptr.ca e murdara si cere munca fizica au denumit-o smecherii ca fiind “grafician in caramida”.
          Adica zidar!!

          Reply
    • altuss says:
      November 28, 2020 at 10:21 am

      Exact la asta mă gândeam şi eu: o lucrare ce trebuia să dureze maxim o lună de zile, aşa cum e cea din Centru, încă nu e gata. Atunci cât va dura lucrarea din Nufărul ? Probabil 10 ani.

      Reply
      • adi says:
        November 29, 2020 at 11:11 am

        Si inca 5 ani se va modifica ca nu a iesit bine, cum e peste tot. La inceput facem sa fie, ieftin si fara cap, apoi 5 ani ne chinuim sa reparam si sa o scoatem cumva la liman

        Reply
  11. Alex says:
    November 28, 2020 at 10:04 am

    Sper din suflet ca modernizarea asta sa scoată și gurile de canal de pe sosea, ca în randări nu apar. Nu au ce cauta guri de canal pe bulevarde centura etc. Pe drumuri secundare e ok dar pe bulevarde mai ales întotdeauna am observat mai ales la noi ca problemele încep de la guri de canal.

    Reply
  12. yyy says:
    November 28, 2020 at 11:39 am

    Executantul lucrarii 3 firme care nici o lucrare precedenta nu au finalizata la termenele stabilite.Multumim Dl. Primar pt. respectarea legislatiei in atribuirea lucrarilor.

    Reply
  13. ovi says:
    November 28, 2020 at 1:10 pm

    In ultimii ani nu s-a facut aproape nimic pentru oradeni. Totul se face pentru a da bine la TV, sa impresionam turistii si locuitorii din alte orase. Stiti povestea cu hainele imparatului? Fix asta se intampla in Oradea. S-a umplut de cocalari cu TDI fumigene, bmw-uri ruginite si conduse haotic, soselele sunt dezastru inca de la asfaltare, gurile de canal sunt pus in ciuda soferilor, fix la roti sau cu diferenta de nivel. Noi vrem ca orasul asta sa fie facut confortabil PENTRU ORADENI, stimati conducatori ! Oricum astia-s prea ocupati cu spagile, nu asculta parerea fraierilor care platesc taxe.

    Reply
    • drop says:
      November 29, 2020 at 11:01 am

      mars in Teleorman

      Reply
      • Exclusiv dihor says:
        November 29, 2020 at 3:11 pm

        Pord cu d

        Reply
      • Ionel says:
        November 29, 2020 at 3:58 pm

        Ba drop gusterule sa ști că Ovi are dreptate mancaieai sprancenele la edilul tau betonatorius bolojanus ciordelesmus.

        Reply
  14. Viktor says:
    November 28, 2020 at 1:11 pm

    Desființați calea ferata de pe Cantemir și nufărul și faceți linie de tramvai cu tronsoane din beton cum e în centru și nu înierbate care e la fel de proasta ca și varianta actuala, nu sunteți în stare sa o betonati dar cheltuiți o grămadă de bani cu aceasta lucrare. În ultima vreme toate lucrările din bani publici au preturi exagerat de mari umflate de 2-3 ori.

    Reply
    • adi says:
      November 29, 2020 at 11:03 am

      Cele inierbate sunt pacatoase cand ninge, ca daca nu cureti repede tramvaiele raman blocate, asa cele descoperite trebuie sa aiba 30cm zapada pana ajunge la motoare la tramvai. Sau risti cand bagi lama de dezapezire sa scoti tot gazonul.

      Reply
  15. Multu-.i says:
    November 28, 2020 at 9:07 pm

    Bulevardul victoria penelismului.

    Reply
    • Oradean says:
      November 29, 2020 at 1:51 pm

      Iar iesi haita de postaci psd-isti la turnat de zoaie si laturi pe net! Aveti plan, baieti? Sper ca nu o sa mai aud de voi si de partidul vostru dupa alegerile astea!

      Reply
      • Ţã ra n e says:
        November 29, 2020 at 3:06 pm

        ,,planul realității îl faceți voi cu dictatura de vot.

        Reply
      • Pentru cã nu este concurenţã says:
        November 29, 2020 at 3:29 pm

        Vei avea un dictat de nu vei putea să îl mai culci.
        Doar să îl asculți.

        Reply
        • Suflet cu nesuflet says:
          November 29, 2020 at 5:53 pm

          Și nici să asculți nu vei mai putea din cauză de absurd, greșit și ambiţie paranoicã.

          Reply
          • Absenţa audienței face treabă says:
            November 29, 2020 at 5:57 pm

            ,,dacă nu vã convine, plecaţi “(Bolojan)

      • Ionel says:
        November 29, 2020 at 4:02 pm

        Oradean sper sa nu audem nici de PSD dar nici de Pulalai Nationali Liberali

        Reply
        • Oradean says:
          November 29, 2020 at 4:10 pm

          Ionel, spune-mi care partid crezi tu ca merita (alege macar unul, pentru sigur votez), ca sa stiu cu care sigur nu voi vota! 🙂

          Reply
          • Oradean says:
            November 29, 2020 at 4:31 pm

            corectie: … pentru ca sigur votez…

          • Ionel says:
            November 30, 2020 at 7:04 am

            Oradean sincer sa fiu??? PCR ar merita singurul partid ca sa il votez.ca pe vremea aceea ne fura doar Ceausescu.amu ne fura toți fara rusine din pacate.spunemi ca nu am dreptate!!!

          • Oradean says:
            November 30, 2020 at 12:03 pm

            Ionel, asta spune totul despre tine! Daca nu ai trait acele vremuri, ai putea avea o mica scuza, dar daca le-ai trait esti cu capul, amice! Cat de rupt de realitate poti fi sa ai nostalgii dupa acele vremuri de mizerie morala si materiala?! Pana si sa cumperi o paine era un lucru mare, nu mai vorbesc de libertatea inexistenta.

          • Ionel says:
            November 30, 2020 at 6:04 pm

            Oradean pe vremurile acelea doar cine nu lucra nu avea asa si a zis Ceausescu unde lucrezi de acolo trăiești.mama si tata lucrau la aprozar vecini noștri la abator unchiul meu era brutar si asa mai departe făceau schimb la una alta.despre libertate ce sa zic??? Amu esti in democratie ??? Poti sa iesi noaptea pe strada?poti umbla fara masca daca vrea pula ta? LIBERTATEA puli e asta Oradeanule zi ca nu am dreptate!

  16. Ionel says:
    November 30, 2020 at 6:04 pm

    Oradean pe vremurile acelea doar cine nu lucra nu avea asa si a zis Ceausescu unde lucrezi de acolo trăiești.mama si tata lucrau la aprozar vecini noștri la abator unchiul meu era brutar si asa mai departe făceau schimb la una alta.despre libertate ce sa zic??? Amu esti in democratie ??? Poti sa iesi noaptea pe strada?poti umbla fara masca daca vrea pula ta? LIBERTATEA puli e asta Oradeanule zi ca nu am dreptate!

    Reply
  17. powered by Surfing Waves

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    VIDEO
    Formația orădeană de stoner psihedelic Zen Mf îşi lanseză, pe 23 mai, albumul de debut
    Albumul care poartă numele trupei cuprinde piesele pe care le-au cântat în concerte de ani de zile.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Adio! Sinteza Oradea se retrage din proiectul cu Lockheed Martin prin care urma să construiască o fabrică de baterii la Oradea
    Anunțul a fost făcut de Sinteza Oradea.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    AD HOC, expoziţie de artă contemporană în Galerii de Artă – Reperaj. Expun membrii UAP, Filiala Oradea
    Expoziția reunește lucrări care reflectă realități simultane, opunându-se idealului unei arte perfecte și finisate.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de apă

    România

    Mai mulți români din diaspora s-au filmat în timp ce își tăiau pașapoartele. „Mi-e rușine că sunt româncă”
    Mai mulți români plecați în străinătate au făcut publice pe TikTok mai multe filmări în care aceștia sunt surprinși că își taie pașapoartele românești în semn de protest față de rezultatul alegerilor prezidențiale din 18 mai. 5

    România

    George Simion cere anularea alegerilor la CCR: „eu ca și competitor electoral, voi scrie CCR și voi cere anularea alegerilor”
    Președintele AUR, George Simion, a anunțat, marți, că va contesta la Curtea Constituțională rezultatul alegerilor prezidențiale din 18 mai.

    Bihon CSM Oradea

    A fost stabilit programul turneului de baraj pentru menținerea/promovarea în Liga Națională de handbal masculin
    CSM Oradea va participa, la fel ca în sezonul precedent, la turneul de baraj pentru menținerea/promovarea în Liga Zimbrilor. La turneu vor participa patru echipe:
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.