Noul pasaj va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN1. Acesta va avea o lungime totală de 402 metri (pasajul propriu-zis + rampe) și o lățime de 10 metri, cu două benzi de circulație.
[eadvert]
Valoarea totală estimată a obiectivului de investiții este de 62.204.155,51 lei, echivalentul a 12.531.559,59 euro, inclusiv TVA. Sunt prevăzute 3 luni pentru proiectare și 10 luni pentru execuția lucrărilor. Licitația pentru proiectare și execuție este în desfășurare.
În acest moment se află în lucru și Centura Oșorhei, care a ajuns la un stadiu de execuție de peste 65%. Se lucrează, de asemenea, la Inelul Rutier Metropolitan, un nou drum de 17 kilometri, care va asigura legătura între drumurile naționale DN1, DN 76 și DN 79, înspre Cluj-Napoca, Deva și Arad, și se va intersecta cu centurile din zona metropolitană a Municipiului Oradea, respectiv centura Oșorhei, Nojorid și Sânmartin. Lucrările au ajuns la un stadiu de peste 25%.
Trimite articolul
XDacă cineva gândea cu capul pe umeri, se includea în proiectul centurii și pasajul trebuia destinat exclusiv pentru cei care vor intra/ieși pe/de pe centură, evitând sensul giratoriu. Traficul cel mai mare se va înregistra pe acolo, pasajul asigurând un tranzit mai facil în ambele direcții. așa camioanele vor fi nevoite să facă stânga prin sens fiind o uzură nedorită pentru infrastructură și vehicule, risc de accident.
-
Aceeași minte a ”gandit” si pasajul suprateran de pe Ogorului care duce spre Metro in loc sa ducă catre centura Oșorhei. Slanină sa fie ca bendeu iaste bogat, minte…
-
Poi și atunci cum mai spălau atitea fonduri europene ?
Este un lucru bun ca se face pasaj ,dar trebuie sa se facă o statistica de trafic care sa ne arate cite mașini vin dinspre Cluj și ar întra pe centura Osorhei și cate ar continua sa între în localitate spre Oradea. Probabil ca fluenta cea mai mare va fi din DN1 spre centura Osorhei ,iar în acest caz pasajul nu va avea un efect benefic și blocajul va rămâne în sensul giratoriu sub pasaj. Dacă se face un pasaj cum este cel de la Sintandrei ar fi continuitate pentru DN 1 spre centura . CE SPUN INGINERII ?
abia asteptam incepera lucrarilor, in acest moment e prea lejer traficul masinilor in zona 🙂 🙂