„În această perioadă au avut loc lucrări de modernizare. S-a dat jos tencuiala veche, s-a zugrăvit cu antimucegai, au fost instalate trei ventilatoare, s-au modernizat vestiarele şi au fost montaţi robineţi cu senzori la chiuvete. Lucrarea a fost făcută în regie proprie şi a costat circa 10.000 de lei”, ne-a informat Florin Alexandru, purtătorul de cuvânt al RAPAS.
În 15.02.2011 o echipă formată din conducerea DSVSA Bihor, inspectori din cadrul DSVSA BIHOR şi CSVSA Oradea, împreună cu conducerea RAPAS Oradea, au verificat modul de finalizare a lucrărilor de modernizare şi igienizare, precum şi respectarea condiţiilor sanitare veterinare de depozitare şi comercializare a cărnii proaspete. În urma controlului, se constată că deficienţele semnalate şi comunicate RAPAS Oradea au fost remediate şi unitatea îndeplineşte condiţiile de funcţionare.
În acest sens, RAPAS va depune la DSVSA Bihor o nouă cerere şi documentaţia aferentă pentru autorizarea obictivului „HALA DESFACERE PRODUSE DE ORIGINE ANIMALA” conform Ordinului ANSVSA Nr.57/2010. Acelaşi program de modernizare se prevede şi pentru Halele de desfacere lactate din Piata Cetatii nr.4 şi Pieţele Rogerius şi Decebal.
D.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!