Organizată de Top Press, în colaborarea cu Primăria Oradea, Camera de Comerţ şi Industrie Bihor şi Koros Trade din Ungaria, manifestarea se bucură de prezenţa a 22 de firme ungureşti. „Top Expo a fost gândit ca un târg generalist şi îşi propune, pe lângă susţinerea mediului de afaceri local, regional şi naţional, deschiderea spre noi colaborări cu parteneri de afaceri din străinătate, creşterea segmentului de vânzări, dezvoltarea unor parteneriate durabile (pe plan intern şi internaţional), precum şi susţinerea şi comunicarea în piaţă a brand-urilor participante”, susţine Mihai Dacin, administratorul Top Press.
Participanţi la Top Expo
Târgul este împărţit pe zone în funcţie de profilul firmelor participante. Astfel, în partea exterioară dinspre Casa de Cultură a Tineretului este târgul alimentar, unde vizitatorii se vor putea delecta cu mici, bere, cârnăciori, bogracs şi alte delicatese specifice româneşti şi ungureşti. Tot în acea zonă este montată şi o scenă pe care se vor produce formaţii şi artişti locali.
Partea din interiorul sălii este împărţită într-o zonă de vânzare cu amănuntul, pe hol, de unde se pot achiziţiona produse de îmbrăcăminte şi încălţăminte, dulciuri, miere, vinuri, etc, iar partea din interiorul arenei este ocupată de firme mari.
Aici pot fi găsite produse dintr-o mare varietate de genuri: de la mobilier, pompe şi instalaţii de căldură la produse antigândaci şi antirozătoare, parchet, oferte de petrecere a concediului, automobile, imobiliare, etc. „Şi pe noi ne-a afectat criza, dar suntem prezenţi la zece târguri pe an pentru a ne face cunoscută oferta”, ne-a declarat Gheorghe Praţa, administratorul Competitiv SRL.
Acesta este principalul motiv de participare târg şi pentru Alexandru Deliman, administratorul Plus Energy System, care oferă sisteme de încălzire prin energie alternativă.
D.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!