CN CFR Infrastructură SA anunță că a fost atribuit contractul primului tronson din proiectul de electrificare a liniei ferate Cluj – Oradea, către asocierea RailWorks, la valoarea de peste 1,6 miliarde lei fără TVA.
[eadvert]
Suma acoperă proiectarea şi execuţiea lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii pe tronsonul Cluj-Napoca – Aghireșul, în cadrul lucrării „Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor(166,2 km)”. Scopul asumat al proiectului finanțat din PNRR este creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă. Contractul va fi semnat la expirarea termenului pentru depunerea contestațiilor.
Durata de implementare a contractului este de 42 de luni.
Ofertele pentru celelalte loturi sunt:
Lotul 2 Aghireș – Poieni, patru operatori economici
1. Asocierea Arcada Company, Alstom Transport SA (Asocierea Railworks)
2. Asocierea FCC Construccion SA, CCN Altyai Yatirimlari ve Inșaat Anonim Șirketi Ankara sucursala București, Gulermak Agir Sanayi İnșaat ve Taahhut AȘ
3. Asocierea Webuilt SPA – Milano, Salcef SPA, Impresa Pizzarotti& C SPA Italia SPA
4. Asocierea Yapi Merkezi İnșaat ve Sanayi AŞ., Makyol Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret AS
Valoarea estmată: 1,4 miliarde lei fără TVA
Lotul 3 Poieni – Aleșd, patru operatori economici
1. Asocierea Railworks
2. Asociere FCC Construccion SA – Gulermak – CCN
3. Asocierea Asocierea Webuilt SPA – Milano, Salcef SPA
4. Asocierea Yapi Merkezi Insaat ve Sanayi AS – Makyol Insaat Sanayi Turims ve Ticaret AS
Valoarea financiară estimată: 2,1 miliarde lei fără TVA
Lotul 4 Aleșd – Frontieră Ungaria, șase operatori economici
1. PORR Construct SRL – ofertant unic
2. Asocierea Railworks: Alstom Transport SA (lider de asociere) – Arcada Company SA
3. AsociereFCC Construccion SA – Gulermak – CCN
4. Asocierea Drum Asfalt SRL ș Zue Spolka Akcyjna
5. AsociereaWebuilt SPA – Milano, Salcef SPA,
6. AsociereaYapi Merkezi Insaat ve Sanayi AS – Makyol Insaat Sanayi Turims ve Ticaret AS
Valoarea financiară estimată e de peste 2,4 miliarde lei fără TVA.
Conform CFR Infrastructură, durata de implementare este de 102 luni pentru fiecare contract, astfel: 6 luni pentru proiectare, 36 luni pentru execuția lucrărilor, iar perioada de garanție este de minimum 60 de luni.
Se știu și executanții tronsoanelor 3 și 4 din electrificarea căii ferate Cluj – Episcopia Bihor
Potrivit unui anunț al CFR SA, proiectarea şi execuţia a lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pe secțiunea Poieni – Aleșd (Lotul 3) va fi realizată de Asocierea FCC Construccion – Gulermak – CCN. Valoarea licitată de asociere este de 2.117.167.899,08 lei, fără TVA.
De asemenea, a fost desemnat și câștigătorul licitației pentru proiectarea și executia lucrărilor la transonul 4 – Aleșd – Frontieră Ungaria. Este vorba despre Asocierea Webuild Spa – Impresa Pizzarotti & C Spa – Salcef Spa, cu valoarea de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA.
Cele două contracte de achiziţie publică urmează a fi încheiate şi semnate de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.
Trimite articolul
XBine ar fi sa fie bine nu rau. Bine e mai bine ca rau si iarna nu-i ca vara. Doamne jute la tot poprul sa fie bine in lume
o prostie care va fi terminata ca si toate autostrazile din ro O bataie de joc la adresa banului public, Cum sa faci din buacti un drum? O sa ai doar bucati neutilizabile iar la sfarsit ai sa te apuci de reparatii pentru ca garantia a expirat pe multe tronsone si te vei trezi ca ai o infrastuctura nefolositoare. Pe cine vei mai trage la raspundere pentru un lucru de mantuiala facut?
Ce costuri exorbitante exagerat de mari.