În cadrul ședinței au fost aprobate și regulile minime de utilizare a acestuia, consemnate într-un ghid de aplicare a identității vizuale primare a brandului Oradea.
„Simbolul grafic al brandului Oradea este o transpunere metaforică prin desenarea staturii, unicității și prestigiului orașului. Însemnul grafic reprezentativ și oficial al orașului Oradea va fi utilizat în formele prezentate în proiectul de hotărâre, fiind inclus în mod obligatoriu în materialele de prezentare sau promovare realizate de Primăria Oradea sau structurile subordonate acesteia, precum și în materialel de prezentare/promovare a tuturor evenimentelor la care Primăria, Consiliul Local sau structurile subordonate sunt organizatori, parteneri sau co-organizatori”, explică Biroul de Presă din cadrul Primăriei Oradea.
„Supercoroana” a fost realizată de firma Brandient, în contul unui contract semnat anul trecut, pentru 28.000 euro, iar entitatea responsabilă cu implementarea și managementul brandului, precum și realizarea demersurilor de protejare a mărcii, atât la nivel național cât și la nivel european, este Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune.
[poll id=”321″]
În ceea ce privește sloganul brandului – „Art Nouveau, Life Nouveau” – APTOR apreciază că e „o expresie inedită care unește trecutul, prezentul și viitorul acestui oraș”.
[related-post post_id=”2247888″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!