Ryanair admite o „scădere ușoară cauzată de vremea instabilă și întârzierile operatorilor de trafic aerian”. Iată alte date făcute publice: „doar 2 plângeri la 1.000 de clienți; mai puțin de 1 plângere pentru bagaj la 1.000 de clienți; peste 99% dintre plângeri au primit un răspuns în 7 zile”.
Responsabilul Ryanair Robin Kiely afirmă următoarele: „Ryanair a transportat 12,6 milioane de clienți în iulie, cu 83% dintre zboruri ajungând la timp. Am mai sărbătorit clientul cu numărul 1 miliard, de la primul nostru zbor în 1985 și am devenit prima companie aeriană din UE care a transportat 1 miliard de pasageri.
Cu rețeaua noastră de rute, în continuă expansiune, dar și îmbunătățirile Anului 4 al programului „Always Getting Better” , Ryanair continuă să ofere mult mai mult decât doar tarifele cele mai mici din Europa.”
Citiți principiile noastre de moderare aici!