Cele mai active companii de Black Friday sunt din domeniile electro-IT, fashion, beauty, travel, auto și banking.
[eadvert]
De Black Friday, cele mai folosite canale de promovare și vânzare sunt email-ul și SMS-ul, în care companiile investesc între 3.000 și 15.000 de euro pentru comunicare. În medie, un retailer trimite între 3 și 7 email-uri cu conținut diferit, înainte și în timpul weekendului de Black Friday, respectiv două SMS-uri, pentru anunțarea ofertelor.
Potrivit companiei, la ediția Black Friday de anul acesta retailerii vor include toate categoriile de produse, așteptându-se la o creștere a valorii medii a comenzii cu aproximativ 20%, pentru aproape același număr de produse, comparativ cu anul trecut, creșterea valorii fiind influențată de inflație. De asemenea, în magazinele online, de Black Friday sunt așteptate reduceri și la produsele din colecțiile noi. Pe lângă electronice, electrocasnice, fashion, produse cosmetice și vacanțe, vor exista promoții și pentru mașini și piese auto și pentru diverse servicii.
Totodată, în perioada campaniilor de Black Friday, băncile cresc numărul de rate de la 6-12 la 20 sau chiar 36 de rate, pentru achiziții prin carduri de cumpăraturi în numeroase magazine.
Citiți principiile noastre de moderare aici!