Pentru început, în această săptămână s-a aprobat restricționarea temporară a ieșirii/intrării de pe strada Arieșului în și dinspre B-dul Dimitrie Cantemir, în perioada 17-21 mai, în vederea realizării lucrărilor aferente obiectivului „Creșterea mobilității urbane din zona Nufărul – Cantemir”. Solicitantul avizului este firma executantă, Drumuri Bihor SA.
[eadvert]
Au fost programate și intervalele viitoarelor restricții de trafic de pe acest șantier, astfel:
– restricționarea circulației în intersecțiile B-dul D. Cantemir – str. Muntele Găina (22-23 mai)
– B-dul D. Cantemir – str. Lugojului (24-25 mai)
– B-dul D. Cantemir – str. Sextil Pușcariu (29-30 mai)
– str. Nufărului – str. Nojoridului – str. Meiului (5-6 iunie)
– B-dul D. Cantemir – Aleea Salca – Pârâul Peța (31 mai – 1 iunie)
– str. Nufărului – Stația Peco – Petrom (7-8 iunie).
„Toate aceste restricționări sunt necesare în vederea realizării lucrărilor de semaforizare, cu afectarea parțială a carosabilului, lucrări aferente obiectivului «Creșterea mobilității urbane din zona Nufărul – Cantemir», solicitantul fiind Drumuri Bihor SA. Totodată, comisia a dat avizul pentru continuarea lucrărilor de modernizare a Pieței Tineretului, cu închiderea circulației pe tronsonul cuprins între str. Miron Costin – Calea Clujului, în perioada 17 mai – 16 iunie”, transmite municipalitatea prin comunicat de presă.
Trimite articolul
XCe rost are aceasta lucrare de zeci de milioane , ca cica va ajuta traficul . Cum va ajuta ca deja strada se ingusteaza, bordurile mutate spre carosabil. Parcari desfiintate pe toti cei 2,5 km, stradutele ce dau in megabulevard vor fi inchise iar pe cele ramase va fi vesnic coloana si abuteiaj, copacii vor fi toti taiati, unde vor parca toate masinile de langa linia de tramvai???? Chiar se justifica atatea zeci de milioane bagate sa avem trotuar super lat cu pavaj? Ca tot asta ne spuneau ca va fluidiza traficul, mai rau va incurca. De ce vreti pasaj subteran la gara sa fie pietonal deasupra cand mai bine ati face pasaj subteran la intersectia de la 3G din Nufarul, ca e catastrofa ce aglomerata a devenit, deja coada pe Ciheiului si Noica ajunge la 500m iar in zona se tot construiesc blocuri si va fi mai aglomerat. De ce se desfiinteaza toate parcarile de la McDonald in Nufarul, unde vom parca???? Sau planul de demolare a caselor de pe Notara e adevarat? Se mai aude de interzicerea virajului la stanga pe toata lungimea strazii, cum naiba se poate asa ceva, va dati seama ce inseamna asta pt traficul din Nufarul fara viraj stanga? Numai un oligofren ca Bolojan putea inventa un asemnea proiect , adica totul va fi beton
-
Stai linistit, si trotuarul v-a fi inghesuita, pe o portiune deja se vede ca trotuarul v-a fi de 1.5 metrii, restul v-a fi pista de biciclete, adica circa 4-5 metrii. Da, se desfinteaza foarte multe locuri de parcare fara a crea unele noi, betonam totul si dupa aia o sa vine cei de la politia locala si da amenzi ca parchezi pe trotuar, spatii verzi, etc, deci pentru primaria e dublu win-win, numai banii sa vine, cetateanul de rand nu conteaza ca oricum noul primar stie titul mai bine, cine stim de ce a fost aleasa acolo…
-
Dar turistii vor avea gratuitati. Ar trebui ca turistii sa poata parca si pe locurile de domiciul ale riveranilor daca vor, sa aiba acest drept.
-
exact… dar hai sa zicem “ca ei macar fac ceva”, dar daca totusi o sa fie refacut tot bulevardul, de la trotuar, calea tramvaiului si carosabilul, de ce nu se modifica absolut nimic? daca facem ceva ca sa aiba firmele ce sa faca, de ce nu se poate face ceva care e si util? langa statia de tramvai pe Cantemir au taiat toti copacii si au lasat cam 1 metru de zona verde in fata ferestrelor ca sa un trotuar mai lat ca sa fie si pista de biciclete separata, dar intre statia de tramvai si carosabil deja se vede dupa cum au pus borduriile au desfintat toate parcariile unde au stat si cei de la politia cu radar si au lasat una singura statie de autobus pt liniile 31, 33, intre cele 2 statie totul va fi beton, de 5-7metrii, de ce?? de ce nu au in gand sa mute un pic si linia de tramvai daca oricum si aceea o sa fie schimbata din toamna? Mie lucrarea asta nu mi se pare ca e regenerare urbana, numai o refacere ce a fost si pana acuma, plus taiererea copaciilor si renuntarea de locuri de parcare…
-
-
-
proiectele astea-s facute ca sa mai faca niste bani betonatorii de partid ai pnl, doar nu crezi ca i-a interesat pe ei vreodata de nevoile locuitorilor orasului, se vede asta cel mai clar in bataia de joc cu care sint tratati cei care vor fi demolati.
La ce trebuie un trotuar mai lat ca soseaua pe Nufaru Cantemir si fara locuri de parcaresi fara copaci? Chiar o vina milioane de turisti sa se plimbe pe acest trotuar, ca si ai ce sa vezi pe aceasta strada art-nouveau. Vara la 40 grade va fi o placere sa te plimbi fara pic de umbra, cred ca tot Nufaru va fi pe trotuarul de porfir, iar masinile vor fi parcate la Selgros si Brico Depot.
-
Da.
Pina acum, cand intrai dinspre Baile Felix, dupa primele blocuri de pe dreapta aveai numai umbra, copaci seculari si spatiu verde !!
Era trotuarul mai lat ca o banda de circulatie a soselei, oamenii aveau 3 metri latime de trotuar si pina la prima banda se mai insirau masinile parcate pe inca 2 metri latime.
Iar la fiecare apartament era in plan cum sa isi mai cumpere inca o masina sotiei, fiului sau fiicei.
Daca nu ajungeai sa iti parchezi masina pina la ora 18.00, nu mai gaseai un loc de parcare.
Daca plecai seara undeva, nu mai gaseai un loc liber cand te intorceai.
Radia caldura din asfaltul trotuarului pe timp de vara dea lungul bulevardului, de te imbatai de cap daca o luai la pas.
Care copaci, care trotuare?
Ca mai mult erau parcare de masini.
Asta va doare de fapt.
Ca aveti tot cate 2-3 masini la fiecare apartament.
20 de apartamente la o scara de bloc si 46 de masini ale apartinatorilor!!
Strigati ca se taie copacii.
Da .
Se taie unii copaci, se inlocuiesc stalpii de iluminat, se fac instalatii noi, se da un altfel de aspect aleilor si spatiilor verzi.
Dar se vor planta alti copaci la final. Nu poti sa efectuezi lucrari, sa fie santier, dar sa si plantezi copaci pina nu se termina santierul !!
Ati vazut planul urbanistic?
Cum.va arata la final bulevardul?
Va avea copaci, sa fiti siguri.
Chiar daca madini parcate pe trotuar nuvor mai fi. Si vor fi piste de biciclete!!
In pofida celor ce nu le doresc.
Ce tara va ofera atatea locuri de parcare disponibile la cate masini doriti si puteti voi cumpara?
De ce ?
Totul numai ca zilnic sa vezi ca circula un om intr-o masina.
Pina in urma cu 10-12 ani se plangeau oradenii ca tramvaiele sunt jegoase, ca autobusele sunt cadavre ce se dezmembreaza in mers, ca nu sunt conditii in transportul in comun.
Acum sunt tramvaie noi, autobuse noi, dar fiecare om pleaca de acasa singur intr-o masina.
Sa nu cumva sa circule 100 de metri pe jos !
Apoi ne miram ca avem copii tineri obezi, parinti destui de tineri cu boli de inima, cozi de masini de sute de metri pe strazile ce duc in bulevard dimineata.
Si strigati tare ca nu folosesc pistele de biciclete la nimic!!
Pai cum sa foloseasca, daca nimeni nu urca pe bicicleta ca sa faca miscare?
Toti platesc abonament la sala, isi iau haine mulate pe fizic ca sa li se vada bine formele prezentate, doar ptr. ca asa e la moda.
Daca colega merge la sala, merg si eu.
Doar acolo putem socializa.
Un fel de sezatoare de pe vremuri, insa moderna.
Ia puneti bucile pe saua bicicletei si pedalati pe pistele de biciclisti construite de Bolojan, zilnic zece km.
Sa vedeti cum vi se oxigeneaza si limpezeste creierul fara atata timp petrecut oe retelele sociale, dand in sedentarism.
Sa vedeti apoi utilitatea pistelor de biciclete si motivul.ptr.care trebuie sa renuntati la masini.
Dar oare doriti??
Cum ?
Eu , care sunt o doamna?
Sa ma vada lumea frecandu-mi veverita cand pedalez pe bicicleta?
Pai…, nu se poate, ma fac de ras.
Ma claxoneaza tiristii cand mi se scutura balcoanele pedaland.
E mai comod asa.
Putoarea e gigantica la oradeni si se transmite de la unii la altii ca microbul din pandemie.
Vrem.o tara ca …. afara.
Dar numai cand e vorba de trai bun si nesimtire.
De ce nu vrem sa circulam cu bicicleta ca olandezii?
in cazul asta, Olanda nu mai este data exemplu de civilizatie!-
nu compara mentalitatea olandeza cu cea de la noi. Noi suntem latini nici o tara latina din sud nu vrea sa ajunga ca cele nordice. In nord e cu bicicleta in sud nu. Nu forta un popor sa isi piarda identitatea copiind alt popor. Nimeni nu renunta la masina la noi. Nici eu nu renunt. De ce trebuie taiati copacii mari sa plantezi altii sa astepti 30 de ani sa ai umbra . Pt 2 sau 3 biciclete desfiintezi 3000locuri de parcare. Deci 3000 de oameni se supun pt 3 cretini cu bicicleta care nu isi permit o masina. Nu mai tata sunt bani pt firmele de casa , asta e rostul proiectului.
-
Mentalitatea aia olandeză de biciclist e “cauzată” de teritoriul acelei ţări: unul plat, format exclusiv din câmpie. Acolo se poate bicicla. În schimb, în ţările cu munţi, e mai greu de dat din pedale la urcuş.
Adevărul e că eu unul nu fac loc bicicliştilor să treacă pe trotuar. Într-o zi unul a trebuit să coboare şi să mă ocoolească pentru că nu i-am făcut loc. Şi nici nu fac nimănui. Drace îmbicicleze-i !-
Ce te-aș speria cu bicicleta trecând pe lângă tine cu viteză la milimetri dacă te-aș vedea că te plimbi “pigios” pe pista de biciclete. Și tot tu te-ai victimiza că de ce nu te-am văzut, de ce nu te-am claxonat? De altfel am mașină cu care circul în oraș doar dacă chiar trebuie să car ceva greu, plouă sau e foarte frig. În rest în oraș mă deplasez cu bicicleta.
-
-
-
Da ce frustari aveti voi biciclistii in voi, pt voi pista e sfanta, eu tot timpul merg pe jos pe pista de biciclete si abia astept sa dau peste unul ca tine, unul cu prea multi dinti in gura, si apoi sa te vad pe cine mai reclami dupa ce iti aduni dintii de pe jos, ca eu voi fi plecat demult
-
Nu va place, puteti sa va mutati.
-
Si tu. Poti sa meri inapoi la curu calului in Moldova de une ai venit imputitule.
-
Comenteaza dropulaletul lui ilie cap de varza nemurata.
-
Drop pulanu pe genunchi
toate proiectele betonatorului Bolojan sint facute nu pentru a usura viata locuitorilor orasului ci in interesul betonatorilor de partid si al mafiei imobiliare pnl.
Deja pe trotuarul de pe partea dreaptă spre ieşire înspre Felix, din Cantemir de lângă biserica aia spurcată balcanică, trotuarul devenise şosea pentru maşini. Nici aşa nu se poate: ori e trotuar ori e parte carosabilă pentru automobile. Amândouă nu se poate !
Sper ca într-o zi cuiva să-i vină ideea să dărâme şi spurcăţenia aia de biserică. E o ruşine pentru arhitectura bisericească de factură austriacă a Oradiei.
hai sa zicem “ca ei macar fac ceva”, dar daca totusi o sa fie refacut tot bulevardul, de la trotuar, calea tramvaiului si carosabilul, de ce nu se modifica absolut nimic? daca facem ceva ca sa aiba firmele ce sa faca, de ce nu se poate face ceva care e si util? langa statia de tramvai pe Cantemir au taiat toti copacii si au lasat cam 1 metru de zona verde in fata ferestrelor ca sa un trotuar mai lat ca sa fie si pista de biciclete separata, dar intre statia de tramvai si carosabil deja se vede dupa cum au pus borduriile au desfintat toate parcariile unde au stat si cei de la politia cu radar si au lasat una singura statie de autobus pt liniile 31, 33, intre cele 2 statie totul va fi beton, de 5-7metrii, de ce?? de ce nu au in gand sa mute un pic si linia de tramvai daca oricum si aceea o sa fie schimbata din toamna? Mie lucrarea asta nu mi se pare ca e regenerare urbana, numai o refacere ce a fost si pana acuma, plus taiererea copaciilor si renuntarea de locuri de parcare…
-
Peste 5 ani iar intra in reamenajare ca isi vor dea seama ca a fost un cacat. Pietele au fost renovate si dupa 5 ani le-a demolat, in zoo s-a bagat bani apoi o muta, pasajele din aradului nu fac fata ca nu au bretele de legatura, turbogiratia trebuia sa rezolve si nu e buna trebuie tunele, toate necesita refaceri dupa ce sunt facute.
Se duce pe pula Pietonala, tot turismul si Oradea va fi pe acest trotuar, va fi mai ceva ca La Rampla, milioane de turisti se vor plimba pe cel mai cel trotuar din lume, si vor putea vizita casele de Gabori pe stanga, blocurile tip D pe dreapta. Ceva de vis, pt un taran din Birtin e ceva sa vezi asa ceva
-
von Birtin pentru tine 🙂 🙂
-
Da da, von Birtin. Trist ca un taranoi, incult fara bun gust, viziune gandeste totul in functie de bani, profit si moment. Plus ca nu se consulta cu nici un specialist in domeniu, el e atotstiutor, el se pricepe la orice.
-
Pai Mariane asa e taranu la putere. Incapatinat.
Si daca miroase bani, vai si amar de capul nostro.
-
-
Urmeaza Bullevardul Dacia si Stefan cel Mare sa fie desfiintate locurile de parcare, dorinta betonatorului e ca pe toate bulevardele sa fie desfiintate parcarile, ca asa arata marile metropole din lume