„În conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, Primaria Oradea aduce la cunoștința publică proiectul de hotarâre privind modificarea și actualizarea Regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de administrare a parcărilor publice și de aplicare a măsurilor tehnico administrative de ridicare a vehiculelor staționate neregulamentar pe domeniul public al municipiului Oradea, aprobat prin H.C.L. nr. 640/2006 și republicat în anul 2014”, transmite primăria.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare referitoare la proiect se pot transmite pe e-mail aio@oradea.ro sau la Serviciul Relatii cu Publicul din cadrul Primăriei Oradea (parter – Piramidă), până pe 13 noiembrie.
Dezbaterea publică a proiectului de hotarâre privind modificarea Regulamentului va avea loc pe 16 noiembrie, ora 16:00, în sala „Traian Mosoiu” a Primăriei Oradea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!