Precizăm încă o dată că marile magazine alimentare din Oradea și din țară vor funcționa în continuare după programul normal.
Recomandări Lidl
Pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, am făcut o serie de recomandări pentru clienți, printre care se numără:
o Evitarea cumpărăturilor în timpul orelor de vârf (17:00-19:00)
o Evitarea zonelor aglomerate
o Păstrarea distanței de cel puțin 1 m față de alte persoane
o Plata cu cardul bancar
o Spălarea foarte bine a alimentelor înainte de consum
o Spălarea cât mai frecventă pe mâini cu apă și săpun timp de cel puțin 20 de secunde
o Evitarea atingerii feței, ochilor, nasului sau gurii dacă nu au mâinile igienizate
o Adoptarea unui comportament responsabil în ceea ce privește numărul de produse achiziționate
o Evitarea deschiderii ambalajelor produselor pe care nu le achiziționează
o Atingerea doar a fructelor și legumelor pe care urmează să le cumpere
· Aceste recomandări au fost publicate atât în mediul online, pe rețelele sociale unde activăm, în newsletter-ul nostru și pe site-ul www.lidl.ro, cât și în incinta și în parcările magazinelor noastre, prin afișe, respectiv billboard-uri. De asemenea, în zilele următoare, aceste recomandări vor fi comunicate și prin mesaje audio în magazine.
· Pentru a ajuta clienții care stau la coadă să păstreze distanța recomandată de 1 m față de cei din jurul lor, de ieri, am început montarea unor indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
· Ca o măsură în plus pentru a ne proteja colegii din magazine, săptămâna aceasta vom începe montarea unor panouri transparente de protecție la casele de marcat.
· Am limitat numărul de clienți prezenți în același timp în anumite magazine Lidl. Astfel, în magazinele cu flux mare de clienți, accesul în magazin se face dirijat. Clienții intră în magazin eșalonat, astfel încât să evităm aglomerația. Această măsură le este semnalată clienților în parcările magazinelor și prin intermediul agenților de pază.
· Am suplimentat cantitatea de dezinfectant disponibilă pentru colegii din magazine și am pus dezinfectant și la dispoziția celor din sediul central și sediile regionale.
· Am sporit măsurile de curățenie și dezinfecție a zonelor, respectiv obiectelor expuse și/sau intens tranzitate, așa cum ar fi toaletele, mânerele, coșurile și cărucioarele de cumpărături.
Recomandări Kaufland
Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel:
· Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.
· Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;
· În anumite cazuri, pentru a evita supra-aglomerarea, acolo unde se impune, accesul clienților în magazine se va face în grupuri restrânse de persoane;
· Pe podeaua din zonele de trafic au fost amplasate benzi care indică distanța de siguranță;
· Toate echipele lucrează la capacitate maximă pentru a evita formarea cozilor și a asigura buna funcționare a tuturor operațiunilor. Toți colegii cunosc regulile de igienă și prevenție și sunt îndemnați să le respecte;
· De asemenea, sunt dezinfectate toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați (cărucioare, case de marcat, mobilier, cântare, clanțe, butoane etc) precum și spațiile comune (toalete, scări rulante etc);
· Toate magazinele sunt dotate cu dezinfectant de mâini gratuit, atât pentru clienți, cât și pentru colegi. La toalete există săpun ce conține dezinfectant.
· Pe lângă acestea, o măsură de protecție este și responsabilizarea clienților. Astfel, printr-o campanie amplă lansată de Kaufland, ei primesc informații educaționale despre prevenție și responsabilitate, prin intermediul spoturilor radio, la televizor, mesaje online, dar și în magazine, prin signalistică amplasată pe podea, geamuri și în zonele de trafic.
Clienții sunt îndemnați:
– să aibă un comportament responsabil în acest context și să aibă grijă la cei din jur;
– să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;
– să vină neînsoțiți la cumpărături;
– să respecte regulile de prevenție și igienă;
– să folosească dezinfectantul de mâini de la intrarea din magazine;
Acestea sunt doar o parte din măsurile luate la nivelul întregii companii, pentru a asigura continuitatea și disponibilitatea în orice scenariu. Din dorința de a-și proteja angajații, Kaufland a creat și o linie telefonică specială dedicată lor, pentru a susține informarea corectă și completă.
Trimite articolul
XRecomandari de foarte bun simt cu un singur amendament in ceea ce priveste plata cu cardul. Poate nu toti avem card sau disponibil pe card.
-
În 2020, ar trebui să ai.
-
Ai vorbit din putul gandirii, sunt oameni in varsta sau altii care nu-si permit nici macar un mard, din diverse motive. Inteligentule !
-
Busu, majoritatea romanilor le place sa isi scoata toti banii de pe card cum le intra, si asa la multi nu le prea intra sume mari… Ce comentezi ca in 2020 trebuie sa ai bani pe card, daca se strica bancomantele in perioada asta de criza!
-
Cine zice de card? NFC, Apple Pay. Să mai evolueze și pensionarii, că în cîțiva ani dispar și banii cash, plătim cu cripto-monede.
-
Busu, tu plateste cu bitcoin
-
Apple Pay. Și ocazional cu cardul. Nu mai știu cum arată banii de cîțiva ani.
-
-
-
Și dacă tot suntem în 2020, pe lângă card, ne-ar sta bine cu câte un cip în ureche ca la vaci.
Avem carduri, tablete, androizi, dar tot niște dobitoace am rămas ca acum 2000 de ani.
Nu ne spălăm, scuipam, urâm, jignim, injuram, grohaim…
Bum… buuum.. besim. -
Cunosc destule persoane care nu știu să folosească un card. Eu personal am încercat să-i învăț pe câțiva (prin extrageri repetate)și degeaba. Sunt persoane în vârstă, nu văd ce scrie pe desktop, citesc încet, nu înțeleg ce scrie și nu rețin nimic. Aceștia nu pot face cumpărături cu cardul.Dar și ei trebuie să mănânce și fac cumpărături cu bani cash.
-
-
Vi se spune ca “se recomanda”!
-
tocmai d-aia e recomandare si nu obligatie… greu poate sa fie…
Veniți la Lupeni Hunedoara și vedeți cum gestionează Lidl situația , oamenii se înghesuie că la meci sub atenta supraveghere a paznicului . Dimineața nu mai sunt cărucioare și la casă stai că în conservă.
-
E simplu, nu te duci dimineața😉
F bine , la superlativ
“– să cumpere responsabil și să evite risipa alimentară;” din pacate, unii romani nu vor respecta niciodata aceasta regula de bun simt! asa ca magazinele ar trebui sa rationalizeze alimentele de baza. ieri la ora deschiderii [7] in CBA pe centura s-a scos un palet de faina si in mai putin de 10′ s-a evaporat in 4 [patru] carucioare! efectiv bataie de joc!
-
Dorim magazine alimentare on-line
Din pacate nu respecte nimeni!!
-
Poate nu vom mai vedea acele specimene care scrormoneau baxuri întregi de banane sau legume, distrugând mult și necumparand nimic.. Și cei care depănau zeci de pungi de pe rolă, în loc să ia toată rola, pentru o banană, sau un usturoi… În rest, s-auzim de bine!
La fiecare bon de cumpărături Lidl are grijă să adauge 1 milion în plus, ca un gest de mulțumire că suntem niște clienți fideli și proști. Mulțumim Lidl că ne iei de proști
-
Banii sunt la tine, nu cred ca ti-au bagat angajatii Lidl mana in buzunar sa ti-i fure. Fii mai angrenata in realitate, mai exact in fiecare clipa, iar daca remarci o neregularitate te poti adresa personalului sau returnezi produsul / produsele. Simplu.
Indiferent de valoarea bonului, hoții de la Lidl au grijă să te fure fără nici un pic de jenă. Hoți mai mari ca ăștia rar mi-a fost dat să văd !!!
-
Eu 50 de lei am fost înselat.
-
Și cum te fură cei de la Lidl? Cumpăr cele mai multe produse de acolo (de când s-a deschis!)și verific întotdeauna bonul de cumpărături. Niciodată nu am fost înșelată! Și nici nu am auzit pe cineva să se plângă. Deci, cum te fură cei de la Lidl ?
Masurile sunt justificate de starea de urgenta si nu putem decat sa ne conformam. Sa speram ca situatia nu va dura prea mult!
La Kaufland pe Borsului nici vorba de linii aplicate jos pe gresia de la casele de marcat.
Si inca ceva
E suficient sa vina un membru din familie la cumparaturi, nu 3, 4 cum se duc unii. Nu scoateti familia la plimbare prin magazine.