De joi e funcţional la parterul Primăriei un punct de lucru al RCS&RDS.
„Cetăţenii care au drum la Primăria Oradea şi care doresc să plătească cu aceeaşi ocazie diverse facturi RCS&RDS sau să încheie contracte de telefonie, cablu, internet sau curent electric o pot face la camera 7 (parter), fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze pentu aceasta în altă parte a oraşului”, trasmite Primăria printr-un comunicat de presă.
Biroul se găseşte la camera 7. Frapează prin amenajare: la exterior, uşa e „marcată” de urmele folosinţei anterioare ca birou al Primăriei dar interiorul nu e un simplu punct de lucru, ci un magazin amenajat după toate pretenţiile mărcii Digi. În afară de plata chitanţelor şi rezolvarea problemelor birocratice, clienţii pot face şi cumpărături: ieri erau expuse doar două modele de telefoane mobile dar spaţiul e pregătit pentru o ofertă mai amplă.
Suprafaţa ocupată este de 30 mp, chiria e de 100 de lei/lună iar contractul de închiriere este de doi ani, cu posibilitatea prelungirii.
Alocarea spaţiului vine ca urmare a propunerii executivului local, votată în consiliul local. Cu aceeaşi ocazie au primit spaţii de dimeniuni similare Distrigaz Vest, RER şi Termoficare SA. În primărie funcţionează deja puncte de lucru a Poştei Române şi a CEC.
Motivaţia pentru care s-au oferit aceste spaţii într-o clădire preponderent administrativă ţine de gruparea „serviciilor de utilitate publică” într-un spaţiu accesibil. De ce ar fi o firmă de cablu şi telefonie mai de „utilitate publică” decât celelalte rămâne de văzut. Cert este că din 2009, telefoanele Primăriei şi ale instituţiilor subordonate au trecut în reţeaua RCS&RDS, în contul unui protocol prin care firma de telefonie s-a obligat să verse contravaloarea facturilor încasate de la oraş în sponsorizarea activităţilor sportive ale clubului municipal.
Programul de lucru cu publicul este de luni până vineri, între orele 8:00 – 16:30, cu o pauză de masă între 13 – 13:30.
Citiți principiile noastre de moderare aici!