În urma articolului „«Rușine, CFR Călători!»”. Aglomerație ca pe vremea lui Ceaușescu”, apărut în Jurnal Bihorean din data de 24 august 2021 și pe Bihon.ro, CFR Călători ne-a remis la redacția Jurnalului Bihorean un răspuns la solicitarea făcută.
[eadvert]
„Rușine, CFR Călători!”. Aglomerație ca pe vremea lui Ceaușescu
„La trenurile aflate deja în circulație, suplimentarea în mod operativ cu vagoane se efectuează în funcție de cerintețe de trafic și de posibilitățile tehnice disponibile pe traseu. În data de 22 august 2021, la trenul IR 1833 care circulă pe ruta Iași – Timișoara Nord s-a înregistrat un trafic mai ridicat doar pe o porțiune din traseu”, se precizează în răspunsul companiei.
CFR Călători mai precizează că „parcul de vagoane este dimensionat astfel încât să răspundă cât mai multor cereri de transport având în vedere faptul că ne aflăm încă în sezon estival, iar multe dintre trenurile CFR Călători circulă suplimentate cu vagoane la capacitatea maxim tehnic disponibilă”.
Pentru a se evita situațiile de acest fel, CFR Călători recomandă pasagerilor să utilizeze pe ruta de călătorie aleasă și celelalte trenuri din graficul de circulație, nu doar pe cele de la orele de vârf.
„De aceea, pentru o dimensionare optimă a capacității de transport la nivelul solicitărilor este important ca pasagerii să își planifice din timp călătoria și să cumpere biletele cu anticipație – aspecte pe care adesea le menționăm în informările noastre”, se mai precizează în răspunsul companiei.
Trimite articolul
XDragnea e de vina! Gratuitea pt studenti
-
Ce legatura are gratuitatea pentru studenti, care de fapt nici nu e gratuita? Comentariul tau este inutil si la fel de jegos ca si trenurile noastre…
-
Studenții nu mai au gratuitate din luna martie. A avut grija Catu de ei!
-
Foarte bine a facut liberalul Citu, pentru “ciumatul” Dragnea a avut grija de ei, iar ei n-au avut nici macar interesul sa-i acorde un vot. La muncaaa, nu la intins mana, fara pomeni mai ales nerecunoscatorilor.
-
Se vede incultura ta din satelit. Dragnea nu merita nici un vot iar tu nu meriti nici o cusca pentru caini in care sa stai. La facultate stai de multe ori mai mult de 10 ore la cursuri, laboratoare, seminarii. Unde mai ai timp sa lucrezi? Bine ca esti tu la receptie marfa sa descarci pufuleti pt 1400 de lei si te crezi mare smecher
-
Băi, Alfred, marș potaie cu rahat galben-brun la gură!
-
Sper ca nu vorbesti de Sornonica, unde prezenta este facultativa ,pentru majoritatea…
-
-
-
este un răspuns rușinos la sesizarea
O altã institutie a statului care, ca toate celelalte nu respectã omul. Si ne mai considerã si prosti, dându -ne indicatii!!!! Ieri alaltãieri un individ de la energia mã sfãtuia sã nu mai tin tv -ul in strand by, sau sã nu folosesc curentul electric, asa bucurându mã de energia ieftinã. Buni guvernanti astia de la PNL!
-
Respect pt. mentalitate, Iahim! Cea mai tare afirmație: “O altã institutie a statului care, ca toate celelalte nu respectã omul. ” Extraordinar de bine punctat!!!! Mă bucur că mai sunt români cu discernământ! Să fii iubit, omule! Respect!!! Super comentariu!!!!
Răspunsul CFR este de un copy-paste jenant dintr-un word salvat pe desktopul funcționarului “obosit” al cărui rol este să răspundă la aceste reclamații și care probabil înjură cu voce tare și îl”porcăiește” pe bietul om care plătește un supra-pret in trenuri supra-aglomerate, cu unul doua vagoane și care se deplasează cu o viteza mai mica decât cea din perioada interbelică.Niste sugative și trântori care nu se sinchisesc sa dea niște explicații coerente.De faptul că închiriază material rulant firmelor private tocmai pentru că este sezon estival și lasă prostimea sa se înghesuie in putinele trenuri rămase pe o ruta anume de-a lungul zilei, sau că nici măcar bilete online nu mai poti să îți mai cumperi la toate trenurile si la toate. clasele, nici vorba sa recunoască cineva. Este o companie care se afunda în propria gaura, cu oameni prea multi, plătiți prea bine și prea că la “stat”.Iar noul director general, se vede cât e de competent după cât poate să scoată pe gaura aia pe care o numește gura. Ce pretenții poți să ai de la niște “subunitari”
Adica sa nu vina operatorul in intampinarea nevoilor clienților, ci sa aleaga ei ce la pune la dispoziție operatorul. De aia or sa dea faliment si se va orienta lumea catre transportul rutier.
Nu merita ajutor de stat.
Minciuni, am fost in acel tren, a fost plin tot drumul de la iasi la timisoara, chiar au vandut aceleasi locuri de 2 ori si pe deasupra au vandut locuri care nu existau!!
Brașov-Budapesta cu 3 vagoane, fără restaurant sau cușetă deși circulă două-treimi noaptea, în Oradea nu mai erau bilete cu loc decât de la Valea lui Mihai, bine și așa căci ungurii nu te lasă fără loc. Stupoare, în tren erau locuri goale, am mers până la Keleti singuri în compartiment. Magnifică organizare, magnifică eficiență. Era să uit, aproape 300 lei biletu în ziua călătoriei! Inevitabil la întoarcere, nu mai erau locuri, aceleași trei vagoane! Luăm Budapesta-Arad-București care intră cu 2! vagoane în țară! De la Arad cu “foamea” Timișoara-Iași, jeg și zgomot. O aventură personală, august 2021.
Aceeași surpriza am avut-o și eu pe IRN 1741. La vagonul de clasa I, a fost plin și din cauza ca era tipul de vagon cu geamuri care nu se puteau deschide, am suportat pe lângă căldură, mirosurile de transpirație combinate cu cele de usturoi. Am avut neșansa sa călătorim cu câțiva iranieni, pe care nu i-a interesat faptul ca deranjează ceilalți calatori atât cu gălăgia pe care o făceau dar și cumirosurile mâncării pe care o consumau. CFR ar trebui sa asigure măcar o parte din confortul necesar dacă tot plătim ață de mult pentru el. Climatizarea cică era pornita, dar nu se simțea acest lucru. Pana la Oradea a fost o călătorie foarte neplăcută.
UN politicos șut în fund…De ce sa călătorești cu trenul de la cfr unde sînt sef…călătorește cu trenul de la firma mătușii mele unde sînt patron….am sa anulez trenurile astea aglomerate nu sînt eficiente de loc…O sa introduc trenurile mele….o sa apara un comunicat de presă gen cfr……Ca urmare a optimizări transportului de călători si a managementului de eficienta precum și a valorificării rentabile a materialului rulant in contextul indicatorilor de performanță tehnico economici următoarele trenuri vor fi anulate ….O sa inceapa cfr cu celebrele trenuri ineficiente Galati Urziceni Bucuresti dupa care trenurile …foamei ….si gata sa rezolvat din birou toate….Ps..iubi te rog trenul care duce la mama vezi sa nu faci ceva sa l anulezi…Acest comentariu este un pamflet si trebuie tratat ca atare..
Chiar așa mulți au avut de venit, duminică 22.08.2021, din Cluj în Oradea, Arad și Timișoara?
Oare există așa de mulți homalăi în partea asta de țară sau au mers doar pentru cei 250 lei primiți bonus ca să îngroașe rândurile unei mișcări ce vrea să fie importantă și dintr-o minoritate să construiască o majoritate…prin mituire și nesimțire?
Urmărește fluxul banilor!
https://www.cotidianul.ro/hai-sa-ne-dam-lgbt/
Bine ca cei de la CFR CALATORI au avut bunul simt sa dea explicatii, insa nici o scuza nu a fost adresa publicului calator.
Sa faca bine calatorii sa-si rezerve bilete cu luni inainte … . E o solutie oare ?
CFR nu aveți scuze banii iati luat suplimentati vagoane mai puneți o locomotivă aveți soluții gunoaielor doar bani luați la condițiile oferite e jegmaneala pe fata meritați ștreangul
Asi dori ca dnul ministru sa vina sa verifice pe ruta rosiori alexandria cu ce vagoane din anii 70 se circula? Zgomotul depaseste cu mult nivelul de suportare iar el ca tren este sub orice limita de calatorie. Mai bine zis calatorim precum animalele dar nu putem zice nimic ptr ca ni se spune daca nu ne convine sa calatorim cu altceva. Ce ziceti dnilor de la CFR!
Mentalitatea veche de la companiile de stat nu se va schimba niciodata.doar pile si relatii,sa treaca orele si sa vina banu.omu’ de rind nu conteaza.mai trebuie 100 de ani pina sa apara ceva schimbare
O adunatura de AMATORI si politruci care habar nu am management, dar sunt toti cu LIMBILE MARO, de la atata lins. Nu calatorii trebuie sa circule dupa grafic ci dumneavoastra stimati CFR trebuie sa suplimentati garniturile in functie de de orele de varf si de cerere pentru a evita supraaglomerarea, dar ati lipsit de la scoala in general deci va intelegem, nu are rost sa intru prea mult in detalii ca deja v-am bagat in ceata, si mi-e teama ca va pierd de tot. Concluzia puneti trenurile alea care circula goale la anumite ore, sau nu sunt rentabile, le mutati la orele cand e cererea mai mare si va fetiti de faliment. A, ma scuzati daca v-am dejucat, sau asta aveti cumva de gand sa puneti mana pe CFR si sa devina profitabila ca si companie PRIVATA? VA PUP, Si nu e nevoie sa-mi mulțumiți, ajunge doar sa-mi urmati sfatul.
scuzati daca apar greseli ortografice, sunt de la google translate.
Trebuie spus ca pe vremurile lui Impuscatu’ trenul facea de la Oradea la Bucuresti 9 ore, acum +13 ore. Sa nu amintesc ca erau vreo 3-4 trenuri directe, iar nici la peste 100 de ani linia Cluj-Oradea este aceeasi, neelectrificata si pe multe portiuni linie nedublata. Astept din partea d-lui Drula, zis Drulau, masuri de urgenta in aceasta privinta nu de alta, insa nu este numai ministrul autostrazilor ci este si ministrul cailor ferate, nevigatiei si a transporturilor aeriene.
Pe vremuri era Ca***te Frate Romane , da mergea parca mai bine ei in sinea lor era o mica armata