Adrian Buzle din Botean speră că prin demersul său îi va determina pe consumatori să aibă atitudine în faţa marile firme care, în baza unor contracte „beton”, oferă servicii discutabile. Omul spune că are un contract cu Orange în baza căruia timp de un an a plătit servicii de care nu a beneficiat. Aceasta în ciuda încercărilor repetate de a rezilia contractul, Adrian Buzle spune că poate face oricând dovada faptului că nu a beneficiat de serviciile din contract fiiindcă viteza internetului nu era cea pe care firma a promis că i-o oferă.
„O pagină de ziar se încărca într-un timp foarte lung . Am dus calculatorul la sediul firmei din Oradea, partener Orange, timp de două zile mi-au promis că îmi vor încărca o aplicaţie care va facilita accesul la internet. Nu a fost nici pe departe aşa, astfel încât pot proba că nu am utilizat serviciile pe care le-am plătit. După ce am încercat fără şanse să reziliez contractul am decis să nu mai plătesc. M-a contactat o firmă de recuperatori. Am decis ca în semn de protest să plătesc ce nu am primit în monede de 5-10 bani”, spune Adrian Buzle. Şeful magazinului la care a fost parafat contractul, Cosmin Drugaş spune că pe harta semnalului Orange stă foarte bine în zona Botean. Drugaş admite însă că Adrian Buzle ar putea să nu beneficieze de servicii 3G, dar că o bandă 2G îi este suficientă. Acesta a încercat să pună faptul că Buzle nu a beneficiat de viteza de internet corespunzătoare pe seama tehnici învechite ori a neştiinţei utilizatorului. Ceea ce Adrian Buzle exclude şi probează. Cosmin Drugaş a mai declarat că rezilierea contractului ar fi putut fi realizată doar de către un departament specializat din Bucureşti al firmei Orange.
V.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!