Cseke consideră că pentru un trafic fluent în zonă e nevoie de realizarea a două pasaje subterane, precum şi a unuia suprateran. Candidatul a expus problema, precum şi soluţia propusă de el, printr-un comunicat de presă: „În cursul dimineţii şi seara traficul rutier este îngreunat foarte mult, iar şirurile de maşini sunt interminabile. Câteodată, îţi trebuie 25-30 de minute să ajungi de la Gară la pod şi să treci de această intersecţie. Problemele sun create de ciculația mașinilor care virează la stânga venind de pe Calea Clujului sau dinspre cartierul Nufărul spre centrul orașului. Eu propun construirea a două pasaje subterane pentru aceștia, concomitent cu realizarea unui pasaj suprateran pentru circulația ”înainte” între podul Dacia (dinspre gară) și cartierul Nufărul. Acesta din urmă ar asigura circulația continuă, neîntreruptă pentru toţi cei care se deplasează drept înainte în ambele direcţii, iar benzile de circulație pentru dferite direcții nu s-ar mai intersecta”.
Pe bani europeni
Fostul ministru al Sănătăţii a indicat şi sursa de finanţare a acestor pasaje, care presupun o finanţare consistentă, de ordinul milioanelor de euro: Axa prioritară 1 din Programul Operațional Regional (POR), Planurile Integrate de Dezvoltare ale polilor de dezvoltare urbană (PIDU) unde, asigură candidatul, mai există fonduri disponibile.
Cseke Attila mai propune şi realizarea unui pasaj pietonal subteran care să facă legătura între Centrul Civic și Cetatea Oradea, „azi acest acces fiind mult îngreunat”.
În altă ordine de idei, candidatul Cseke a anunţat că de miercuri dimineaţă intră într-un maraton de campanie de 24 de ore. În acest răstimp, Cseke Attila îşi va face campanie electorală non-stop, până joi dimineaţa.
Citiți principiile noastre de moderare aici!