Acesta trebuie aprobat atât în comisia tehnico-economică a Companiei Naţionale de Investiţii, cât şi în comisia tehnico-economică a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, transmite Primăria printr-un comunicat de presă.
Săptămâna trecută, reprezentantul Administraţiei Imobiliare Oradea a susţinut acest studiu de prefezabilitate în comisia tehnico-economică a Companiei Naţionale de Investiţii, iar comisia l-a avizat. „Săptămâna viitoare vom susţine acest studiu şi în comisia tehnico- economică a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice. Dacă nu vor fi probleme, se va finaliza şi studiul de fezabilitate în baza acestui studiu de prefezabilitate avizat, iar studiul de fezabilitate urmează să treacă şi el prin cele două comisii tehnico-economice ale CNI şi Ministerului Dezvoltării. După avizarea studiului de fezabilitate, acesta va intra în comisia interministerială care aprobă indicatorii proiectelor finanţate de Guvern, urmând să se finalizeze cu o hotărâre de guvern. Această procedură, inclusiv adoptarea HG-ului, poate dura între 3 şi 5 luni de zile”, mai zice comunicatul.
După obţinerea tuturor avizelor şi după adoptarea hotărârii de guvern, se va demara procedura de licitaţie pentru construcţia sălii de sport.
Sala de Sport Polivalentă va avea o capacitate de 5000 de locuri, pe un teren aferent de 7,9 ha, cu o suprafaţă la sol a sălii de 8590 mp. Va putea găzdui competiţii interne de sport -handbal, baschet şi volei dar şi internaţionale, congrese, concerte, expoziţii şi târguri. 70% dintre locuri vor fi fixe pe gradene de beton, o parte (1.400) vor fi pe gradene mobile care se pot demonta, acestea din urmă putând fi suplimentate cu circa 800 de locuri pe scaune mobile, la nivelul terenului, în cadrul altor manifestări în afara celor sportive.
Înălţimea sălii este de aproximativ 20 de metri, aceasta fiind înălţimea maximă admisă în zonă, dată fiind vecinătatea aeroportului.
Terenul aferent sălii de sport va fi împărţit în două: unul principal – suprafaţa de joc şi terenul de antrenament, acestea urmând să fie separate prin elemente culisante. În interior se va putea monta şi o scenă pentru evenimente. Sala va avea şi alte dotări, respectiv vestiare, sală de forţă, cabinete medicale, sală de instruire, sală de antrenamente, iar la parter, în zona foaierului, se vor găsi spaţii comerciale şi grupurile sanitare.
Citiți principiile noastre de moderare aici!