Școala va dispune de 50 de săli de clasă și va deservi aproximativ 1.250 de elevi.
[eadvert]
În acest sens, la finalul săptămânii trecute Primăria Oradea a depus proiectul de pentru a primi finanțare.
Valoarea totală a proiectului este 237.488.993,57 lei (TVA inclus), din care valoarea nerambursabilă este 68.188.156,47 lei, iar durata de execuție a investiției va fi de 36 luni.
„Prin proiect este propusă realizarea a două corpuri de clădire: un corp de clădire destinat sălilor de clasă și activităților administrative, iar un al doilea corp este destinat atât activităților sportive, cât și festivităților. Terenurile de sport exterioare vor flanca corpurile de clădire deja propuse, ajutând la o mai bună comunicare între clădirile cu funcțiuni pedagogice. Corpul A are suprafața construită de 3.396,30 m², iar cea desfășurată de 14.941,60 m². Regimul de înălțime a corpului A este demisol parțial, parter, 2 etaje și etajul 3 parțial. Corpul A cuprinde spațiile destinate zonei administrative și parțial încăperile zonei educaționale”, se arată într-un comunicat al Primăriei Oradea.
Partea administrativă este amplasată la parter, în aripa sudică. Activitățile didactice se vor desfășura în 50 de săli de clasă și laboratoare special dotate pentru chimie, fizică, I.T., și biologie. Pe lângă sălile de clasă, va exista și o sală profesorală cu sală de conferințe și o bibliotecă.
Capacitatea școlii presupune un număr total de elevi de 1.250.
Trimite articolul
XLOCATIA E BUNA, SE MAI POT DEMOLA NISTE CASE DIN ZONA AIA INFECTA, DAR ORICUM PE BANII ASTIA SE MAI PUTEA FACE UN PASAJ, SAU SA SE PORFIREZE CATEVA STRAZI IN CENTRU. sCOLI SUNT DESTULE IN ORAS
Proiectul admirabil dar ca intotdeauna micile detalii fac diferenta. Presupun ca este mult discutata extindere a Colegiului Onisifor Ghibu. Daca aceasta este, zvonurile (pentru ca asa se comunica informatiile in tara asta nu ne place sa fie transparent toate) sunt ca in aceste cladiri noi vor fi mutate clasele primare . O decizie complet ilogica sa muti spre centura tocmai clasele mici pentru care ar fi ideal sa poata merge la scoala pe jos pe o distanta mai mica. Prin urmare , de parca nu erau destui care faceau asta si acum, vom avea si mai multi copii dusi si adusi de la scoala cu masina. Pana la urma asta este mobilitatea urbana si scolile de cartier . Intentia laudabila si necesara desigur dar viziunea pe termen lung o vom vedea.