Programul trebuia să înceapă de vineri, 23 septembrie când UAT-urile care doresc să participe în program își creau conturi de utilizator. Cu toate acestea joi după amiaza AFM anunţă amânarea lansării Programului.
„ A reieșit necesitatea actualizării anumitor condiții, astfel că, la data prezentei, se lucrează la modificarea ghidului de finanțare aferent acestui program. Crearea conturilor de utilizator de către UAT-uri se va putea realiza începând cu 14 octombrie. Conturile create și utilizate pentru înscrierea în cadrul Programului Iluminat public, Programului Stații de reîncărcare pentru vehicule electrice în localități, Programului Eficiență energetică în clădirile publice, Programului Rabla Clasic și a Programului Rabla Plus rămân valabile și pot fi accesate pentru depunerea cererilor de finanțare pentru Programul privind casarea autovehiculelor uzate. Ulterior, în perioada 21 octombrie 2022, ora 10:00 – 23 decembrie 2022, ora 14:00 sau până la epuizarea bugetului alocat sesiunii de finanțare, solicitanții vor depune cererile de finanțare, împreună cu documentația aferentă, în aplicația informatică prin intermediul conturilor de utilizator create”, se arată în comunicatul AFM.
În cadrul acestui program, în schimbul casării unui autovehicul mai vechi de 15 ani, persoana fizică primește un stimulent în valoare de 3.000 lei, jumătate din sumă fiind suportată de AFM și jumătate din bugetul local.
[eadvert]
Citiți principiile noastre de moderare aici!