– în perioada 1 – 5 ianuarie 2014 – Nu se lucrează;
– în perioada 6 – 14 ianuarie, cu excepția zilei de 12 ianuarie 2014, în cadrul Centrului de relații cu publicul, ghișeele 21-27, se vor încasa doar taxe fără debit (taxe timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie plătite în 48 ore);
– contribuabilii persoane fizice și juridice, care solicită în perioada 6 – 14 ianuarie certificate fiscale fără datorii şi nu şi-au achitat obligaţiile fiscale până la data de 31.12.2013, o pot face prin virament bancar;
– în perioada 6 – 14 ianuarie, cu excepția zilei de 12 ianuarie, declaraţiile fiscale de clădiri şi terenuri vor fi preluate in Centrul de relații cu publicul, ghișeele 1-4 – persoane fizice, respectiv 18-20 persoane juridice şi vor fi prelucrate după data de 14.01.2014, vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente;
– din data de 15 ianuarie, încasarea impozitelor şi taxelor de orice fel, datorate bugetului local, se va relua prin personalul din cadrul Centrului de relații cu publicul, ghișeele 21-27, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea (www.oradea.ro), prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de Plată Online cu Cardul Bancar (www.ghiseul.ro), prin unităţile Direcţiei de Poştă precum şi prin unităţile C.E.C conform programului (orarului) fiecărei unităţi.
Citiți principiile noastre de moderare aici!