După aprobarea bugetului programele Rabla Clasic, Rabla Plus şi Rabla Electrocasnice sunt primele care vor începe. La Rabla Clasic bugetul a fost majorat de la 6.500 lei la 7.500 lei. S-au majorat, de asemenea, eco-bonusurile pentru hibrid şi pentru maşinile care au emisii scăzute de dioxid de carbon, sub 96 de grame pe km. În paralel, a fost dublat bugetul pentru maşinile electrice, păstrându-se aceleaşi condiţii: 45.000 lei sprijin pentru maşinile full electrice, 20.000 lei pentru cele hibrid plug in. „Am introdus, foarte important, şi la Rabla Clasic, interdicţia de a vinde maşina care a beneficiat de acest sprijin. Am constatat că au fost câteva încercări de a exporta subvenţia din România, de a duce maşinile care au beneficiat de Rabla Clasic în alte ţări şi am introdus această limitare, această interdicţie care era deja existentă la Rabla Plus”, a declarat miercuri ministrul Mediului, Tánczos Barna.
[eadvert]
După lansarea Rabla Clasic şi Rabla Plus, va urma programul Rabla Electrocasnice, unde au fost rediscutate toate categoriile de eficienţă energetică.
Citiți principiile noastre de moderare aici!