Dacă iniţial Primăria a anunţat că lucrările pot fi trimise până pe data de 11 martie, urmând ca jurizarea să se facă în 15 zile, vineri s-a decis prelungirea cu alte maxim 15 zile perioada de analiză a proiectelor.
„Perioada de jurizare este de maxim 15 zile lucrătoare de la data și ora închiderii procesului de depunere a propunerilor. În situații excepționale beneficiarul poate prelungi termenul de analizare cu maxim încă 15 zile. Acest lucru va fi anunțat prin site-ul www.brandoradea.ro . De asemenea beneficiarul își rezervă dreptul de a solicita clarificări pe baza documentelor depuse, fără ca ofertanții să poată completa oferta cu documente sau planuri suplimentare. Solicitările de clarificări vor fi făcute publice pe site-ul www.brandoradea.ro”, se arată în regulamentul concursului.
Reamintim că la concurs au fost înscrise 184 de propuneri creative pentru stabilirea brandului orașului Oradea.
Directorul APTOR, Mihai Jurca a precizat într-o conferință de presă anterioară că: „după finalizarea acestui proces, logo-ul va fi implementat într-un manual de brand și într-un plan de marketing. Pentru a fi cu adevărat de succes brandul Oradea, acesta va trebui să se regăsească direct sau doar prin valori, în implementarea unor investiții concrete pentru a confirma în toate formele posibile atributele, aspirațiile și valorile acestui oraș”.
Câştigătorul va fi desemnat de comisia din care vor face parte 7 persoane, un reprezentant al beneficiarului, reprezentant al societății civile și un reprezentant al mass-media. Ceilalți 4 membri lucrează în design sau marketing/vânzări, selectați din rândul partenerilor Primăriei Oradea și ai APTOR: RCS&RDS/Digi, Hotel Ramada, Lotus Center și Universitatea din Oradea.
Ideea va fi recompensată de Primărie cu un premiu de 47.000 de lei.
[related-post post_id=”2011796″]
Citiți principiile noastre de moderare aici!