Astfel, parteneriatul se încheie între Primăria Oradea, Consiliul Județean Bihor și Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Oradea cu scopul edificării noului sediu al Parchetului.
[eadvert]
Documentul conține și rolurile asumate de părți. CJ Bihor oferă teren în suprafață de 5000 mp la intersecția străzilor Vlădeasa și Traian Blajovici. De asemenea, CJ se va ocupa ca, după ce e gata sediul nou, să treacă în proprietatea publică a Primăriei Oradea actualul sediu al parchetelor, situat în strada Aurel Lazăr 12. Primăria va face documentația necesară și caută finanțare pentru acesta. Parchetul va face demersurile pentru avizarea studiului de fezabilitate realizat de Primărie, caută sursa de finanțare la Compania Națională de Investiții, iar la final, predă sediul actual primăriei.
„Există la CNI o linie de finanțare destinată clădirilor publice de acest gen, cel mai probabil se va apela la această sursă de finanțare. Noi dorim acel imobil pentru a da zonei un alt profil de dezvoltare urbană. Consiliul Județean se va muta din sediul pe care îl ocupă azi, sperăm că și penitenciarul va pleca, pentru că nu e firesc să fie în centru o clădire cu acest profil”, spune primarul Florin Birta.
Trimite articolul
XDupa aceste parteneriate ale CJ Bihor si Primariei Oradea cu parchetele locale cine le va cerceta abuzurile?