În intervalul 24 – 26 decembrie, ghişeele Primăriei nu prestează servicii de încasare, preluare şi operare declaraţii de impozite şi taxe locale. În zilele de 27 şi 28 decembrie, însă, aceastea au program normal de lucru. Sunt închise, de asemenea, în intervalul 31 decembrie 2012 – 2 ianuarie 2013, informează Primăria.
Semi-orar în ianuarie
În perioada 3 – 11 ianuarie 2013, în cadrul Centrului de relații cu publicul, la ghișeele 21-27, se vor încasa doar taxe fără debit (taxe timbru, taxe pentru emiterea certificatelor fiscale, avizelor şi autorizaţiilor de orice fel şi amenzi de circulaţie plătite în 48 ore). Contribuabilii persoane fizice, juridice, care solicită în perioada 3 – 11 ianuarie certificate fiscale fără datorii şi nu şi-au achitat obligaţiile fiscale până pe 31 decembrie 2012, o pot face prin virament bancar. În perioada 3 – 11 ianuarie 2013, declaraţiile fiscale de clădiri şi terenuri vor fi preluate în Centrul de relații cu publicul, ghișeele 1-4, pentru persoane fizice, respectiv 18-20 pentru persoane juridice dar vor fi prelucrate după 14 ianuarie. Vizarea fişelor de înmatriculare auto se va realiza sub rezerva depunerii declaraţiilor pentru stabilirea taxei auto însoţită de documentele primare aferente.
Din 14 ianuarie, încasarea impozitelor şi taxelor de orice fel, datorate bugetului local, se va relua prin personalul din cadrul Centrului de relații cu publicul, ghișeele 21-27, prin intermediul Sistemului de Plăţi Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea (www.oradea.ro), prin unităţile Direcţiei de Poştă precum şi prin unităţile C.E.C.
Citiți principiile noastre de moderare aici!