Direcția Economică din cadrul Primăriei Oradea a implementat pe www.oradea.ro un modul de autentificare în zona privată a plăților online, prin generare de SMS. Este un procedeu similar celui utilizat de către bănci, în cazul plăților online. De menționat că facilitatea este disponibilă doar pentru cetățenii care au comunicat Primăriei numărul de telefon. La secțiunea „PLĂȚI ONLINE”, cetățenilor li se solicită să își introducă CNP-ul și apoi să facă click pe „Solicită SMS”. Imediat după aceasta va primi printr-un mesaj pe telefon o parolă din 6 cifre, care trebuie introdusă, în maximum 30 de minute, în câmpul „Parolă”, pentru autentificarea în zona privată. Toată operațiunea este gratuită și nu presupune niciun cost din partea utilizatorului.
De ce să comunici numărul de telefon la Primărie?
Primăria transmite că, pe lângă accesul ușor și sigur în zona privată a plăților online, unde pot fi vizualizate detalii ale plăților și ale bunurilor impozabile, comunicarea numărului de telefon pentru înscrierea în baza de date a Primăriei, în vederea autentificării prin SMS, aduce și alte avantaje, precum:
– primirea de notificări prin SMS privind stabilirea debitelor la începutul anului, încasări debite noi, emiterea facturilor, înregistrarea unor amenzi, notificarea scadențelor de plată, instituirea de popriri/sechestre etc.
– primirea de notificări privind necesitatea completării sau posibilitatea ridicării avizelor/adeverințelor/certificatelor la data la care au fost finalizate.
Numărul de telefon poate fi comunicat Primăriei în Sala Ghișeelor sau prin înregistrare online.
Până acum, Primăria Oradea are 10.800 de telefoane valide înregistrate.
Citiți principiile noastre de moderare aici!