”Suntem atenți în permanență la problemele care apar în trafic, vizităm zilnic șantierele și împreună cu factorii implicați, respectiv Serviciul Rutier și Direcția Tehnică, ținând cont de specificul lucrărilor și configurația drumurilor, încercăm să găsim soluțiile cele mai potrivite pentru fluidizarea circulației ”, a precizat viceprimarul Marcel Dragoș.
Strada Seleușului, două benzi pe sensul către Calea Clujului
Potrivit unui comunicat am Primăriei Oradea, în perioada imediat următoare, pe strada Seleușului vor fi marcate două benzi de circulație dedicate sensului de mers dinspre strada Războieni spre Calea Clujului, pe tot sectorul cuprins între aceste două străzi.
Sens giratoriu pe Horea
Tot pentru fluidizarea circulației, la intersecția străzilor Horea – Evreilor Deportați (fostă Sucevei) urmează să fie amenajat un sens giratoriu.
[eadvert]
O altă măsură luată este interzicerea tranzitului prin oraș pentru vehicule cu sau fără remorcă, ce depășesc 3,5 tone. Astfel, urmează ca la principalele intrări în oraș să fie montate indicatoare rutiere privind această interdicție aplicată vehiculelor fără autorizație, aflate în tranzit.
Transportul în comun
O veste bună pentru călătorii care folosesc transportul public se referă la modificarea traseelor pentru liniile de autobuz 13, 15 și 16, cu capăt de linie în zona centrală.
Astfel, la sosirea în zona Centrului Civic, aceste linii vor fi prelungite până în proximitatea Colegiului Național Emanuil Gojdu, urmând următorul traseu:
Sens giratoriu Pod Dacia – Aleea Emanuil Gojdu – str. Spiru Haret – str. Independenței – Pod Dacia.
Strada Spiru Haret își va schimba sensul de circulație, dinspre Aleea Gojdu spre strada Independenței și va fi închisă circulației rutiere, cu excepția liniilor OTL și a riveranilor.
O nouă stație de autobuz pe Spiru Haret
Pentru a deservi noul traseu, pe strada Spiru Haret va fi înființată o nouă stație de autobuz și se va lua măsura desființării locurilor de parcare de pe carosabil, pentru facilitarea circulației mijloacelor de transport în comun.
Linia 13 va face legătura dintre zona centrală și zona Doja / Spitalul Județean, linia 15 face legătura Centru – Podgoria, iar linia 16 deservește relația Centru – cartierul Tineretului / Romeur.
În perioada următoare, Comisia tehnică pe probleme de circulație și trafic rutier va acționa pentru îmbunătățirea condițiilor de trafic din municipiu, în noile condiții date de șantierul deschis în Centrul Civic.
Trimite articolul
XSa faca peneleu 2 ecluze la cascadele de la Conti si Sf. Ladislau, sa vedeti ce fluidizare!😁😁😁
tare mult mi`as dori sa vada nenea Birta si nenea Bolojan comentariul meu… comentariu cu care poate si unii din voi sunteti de acord. TREBUIE neaparat sens giratoriu la Bisericuta in Nufaru, pe care multi din zona il asteapta de mult timp si nu rahat de trecere de pietoni aproape in mijlocul intersectiei si semafoare peste semafoare. de cand ma tot gandesc ca poate le`o veni mintea la cap astora din conducerea orasului sa se gandeasca o data la un sens giratoriu acolo si nu adunatura de semafoare care sunt prost sincronizate si multi din voi stiti cate accidente au avut loc acolo. o zi buna tuturor
-
Si in zona Nufaru e dezastru dupa mare modernizare. Stradute mici secundare inchise, iar pe strazile ramase ce dau in bulevard se fac cozi interminabile. Semafoare dereglate, nesincronizate. Parcari dezfiintate, nu mai avem unde parca, politia locala face abuzuri, doar amenzi. Asta e doar in Nufaru dupa modernizare si promisiunea de fluidizare. Pietonii le trebuie 5 minute sa traverseze la Bisericuta. Pe Noica e coaloana vesnic acum, dimineata e pana la cartier Prima, si asta nu are legatura cu Centru Civic. De ce au desfiintat parcarile din zona 3G si Loto Prono, acum lumea nu mai are nici o sansa sa gaseasca loc de parcare. Bataie de joc aceasta dezvoltare, e regres
“vizităm zilnic șantierele”
O fi deja si asta obiectiv turistic.
Mai ales ca de doua saptamani nu s-a lucrat ABSOLUT nimic la maretul santier.
Visit Oradea!
Construction site tourism for ever!
Saracii astia de la OTL nu au fost inca in stare sa isi actualizeze traseele pe propriul l9or site.
Ei viseaza mobilitate, chestii.
cum se va fluidiza traficul prin prelungirea liniilor de autobuz numai Dumnezeu stie. dimineata era dezastru, se circula bara la bara de la statia de langa Plastor pana in Centrul Civic. va fi si mai greu pentru autobuze sa patrunda in fostul sens giratoriu (mai mult timp de asteptare in trafic) si sa se si intoarca…
3,4,5 ani cine știe oare cat durează șantierele.? A
Santierul deschis acum odata cu inceperea scolii ,e haos total in trafic ,autubuzele firmei noastre intarzie 30 de minute din cauza traficului ,si asa suntem plecati de acasa 10 ore si suntem platiti 8 .
Din pacate nu vad ce rost are trecerea subterana ,doar ca sa fie o piateta pietonala in fata catedralei ? poate imi scapa mie ceva dar nu-i vad rostul .si centrul de la primarie s-a facut pietonal sa se poata tine targ de craciun si concercerte ,astea trebuiesc scoase in afara orasului ,in oras trebuie aduse mai multe spatii verzi .
Da am vazut deja in actiune minunatele “masuri”.
Distrugeau deja spatiul verde de la intersectia Sucevei-Horea, ca sa faca sensul giratoriu.
Evident se vor desfiinta si acele doua treceri de pietoni.
Mai rar administratie asa dusmanoasa cu pietonii ca gasca din pmo….
Si sensul ala nu o sa rezolve absolut nimic.
Tot haosul asta pentru fantezia chelului cu tunelurile, chestie care se putea rezolva cu niste semafoare.
Pana la urma in Centrul Civic daca stam sa ne gandim se intersecteaza doar patru directii: Magheru, spre/dinspre Cluj, Cantemir, si spre/dinspre centru. Repet: se putea rezolva lejer cu niste semafoare. Dar…atunci nu mai castigau cei din gasca niste banuti. Si cum sunt al dracului de flamanzi, cum sa renunte ei. Asa ca: haos!
-
Asta e dezvoltare . Multi nu inteleg ce e dezvoltarea
Majoritatea autovechiculelor RER depasesc 3.5 tone.
-
…si merg can nebunii prin sate!
Si in zona Nufaru e dezastru dupa mare modernizare. Stradute mici secundare inchise, iar pe strazile ramase ce dau in bulevard se fac cozi interminabile. Semafoare dereglate, nesincronizate. Parcari dezfiintate, nu mai avem unde parca, politia locala face abuzuri, doar amenzi. Asta e doar in Nufaru dupa modernizare si promisiunea de fluidizare
Azi 20.10.2020 la câteva săptămâni după ce PMO a luat decizia de a nu permite intrarea în oraș a vehiculelor peste 3,5 to decât cu autorizație specială , o grămadă de ansamble cu remorca ,autocare care nu au nimic cu Oradea , tranzitează orașul prin “buricul târgului” fara că nimeni sa ia vreo măsură