Conform unor modificări recente, aceasta este unica sesiune de înscriere în creşă, părinţii trebuind să anticipeze şi să-şi facă socotelile – dacă apreciază că vor trebui să-şi ducă micuţul la creşă în anul şcolar viitor, indiferent de momentul ales, trebuie să depună actele şi cererea pentru înscriere. „Dosarele se depun la sediul Administraţiei Sociale Comunitare Oradea, str. Primăriei nr. 42, Serviciul de Relaţii cu Publicul”, comunică ASCO printr-un comunicat de presă. Programul este luni – miercuri, între 7:30 şi 16:30, joi – 7:30 – 18:30 şi vineri – de la 7:30 la 16:30. Informaţii detaliate se pot obţine la numărul de telefon 0359/411925.
Documente la dosar
Actele necesare înscrierii copiilor la creşă sunt:
– cerere de înscriere tip, care se poate descărca de pe site-ul ASCO www.asco-oradea.ro sau se primeşte la sediul ASCO
– copie după certificatul de naştere al copilului;
– copie după actele de identitate ale părinţilor sau reprezentanţilor legali, ale fraţilor minori şi, după caz, copie a hotărârii/sentinţei de plasament sau a sentinţei de încredinţare în vederea adopţiei;
– adeverinţă de venituri pentru fiecare dintre părinţii sau reprezentanţii legali, care să cuprindă venitul brut al părintelui pe ultimele 6 luni, anterioare înscrierii. După caz acestea pot fi:
a. adeverinţă cu venitul brut al părintelui realizat în ultimele 6 luni, anterioare înscrierii, dacă părinţii sunt salariaţi;
b. copie după Decizia de stabilire a cuantumului indemnizaţiei pentru concediul de îngrijire şi creştere a copilului emisă de Agenţia Judeţeană de Prestaţii şi Inspecţie Socială Bihor (dacă mama/tata este sau a fost în ultimele 6 luni în această situaţie);
c. copie după ultima Declaraţie privind veniturile realizate, înregistrată la Administraţia Finanţelor Publice sau Adeverinţă Fiscală (în situaţia în care părintele este persoană fizică autorizată, are o profesie liberală sau nu este salariat);
d. declaraţie scrisă pe proprie răspundere că în utlimele 6 luni nu a realizat venituri (în situaţia în care părintele/părinţii nu au desfăşurat nici o activitate aducătoare de venituri, în ultimele 6 luni anterioare înscrierii);
– adeverinţa de la locul de muncă al părintelui care se află în concediu pentru creşterea copilului în care se va specifica data încetării suspendării contractului de muncă;
– adeverinţă de la grădiniţa care funcţionează în aceeaşi clădire cu creşa, dacă este frecventată de fraţi sau surori
– fişa de imunizări, întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătăţii cu privire la intrarea copilului în colectivitate. În situaţia în care copilul nu are schema de vaccinări obligatorii în România efectuată, medicul de familie va preciza pe fişa de imunizări faptul că acesta urmează să recupereze vaccinurile lipsă şi că este cuprins în schema de vaccinări obligatorii în România;
– adeverinţă de la unitatea de învăţământ frecventată de către mamă la forma de zi (dacă este cazul);
– copie după sentinţă de divorţ/dovadă cuantum pensie de întreţinere (alimentară), dacă e cazul;
– alte acte doveditoare privind situaţia de dificultate a familiei – dacă este cazul;
– dosar plic.
Citiți principiile noastre de moderare aici!