Cei interesaţi de rezervarea parcărilor din curţile blocurilor nu au de ce să îşi facă griji că vor rămâne pe dinafară. Regulamentul care stabileşte procedura de rezervare a locurilor de parcare dintre blocuri nu a fost până acum definitivat, fiind în curs de elaborare la municipalitatea locală.
Potrivit informaţiilor furnizate de Horia Jarca, directorul Administraţiei Imobiliare Oradea (AIO), documentul se află în prezent în dezbatere publică, fiind expus pe site-ul Primăriei, www.oradea.ro şi a suferit în ultimele săptămâni modificări, ca urmare a sugestiilor făcute de populaţie. Până pe 10 ianuarie se mai pot face propuneri pe cale electronică sau prin sesizare scrisă depusă la Primărie, în vederea modificării regulamentului, iar în 14 ianuarie, la ora 16:00 se va desfăşura o nouă dezbatere publică în Sala „Traian Moşoiu” a Primăriei Oradea. După definitivarea documentului, acesta va fi supus aprobării în şedinţă de Consiliu Local.
Intruşii, luaţi pe sus
Municipalitatea locală vrea să asigure în medie câte un loc de parcare pentru fiecare apartament de bloc, pentru care proprietarii vor trebui să achite anual 80 de lei. În schimbul taxei ei vor beneficia de locuri de parcare amenajate, cu marcajele corespunzătoare şi rezervate, în curţile blocurilor. Dacă îşi vor găsi locurile parcare ocupate, proprietarii nu trebuie decât să anunţe Poliţia Comunitară care va lua măsuri pentru ridicarea maşinilor ce au blocat parcările beneficiarilor.
Administratorii asociaţiilor de proprietari au obligaţia ca, odată cu intrarea în vigoare a hotărârii de consiliu local să anunţe locatarii, prin afişarea la loc vizibil pe uşile blocurilor, în ceea ce priveşte procedura pe care trebuie s-o urmeze şi documentele pe care le au de prezentat, în vederea rezervărilor.
Mălina Pop
Citiți principiile noastre de moderare aici!