„Au fost transmise invitații către 61 de societăți comerciale și furnizori de formare profesională din județul Bihor, din aceștia confirmându-ne prezența 11. În cele din urmă, și-au prezentat oferta de locuri de muncă şase angajatori din următoarele domenii de activitate: servicii, construcții, comerț, tâmplărie, operatori call center”, a precizat Lucian Docea expert implementare.
În plus, trei organizații au oferit participanților la Târgul de Joburi oportunitatea de a urma un curs de calificare în domenii cum ar fi: IT, antreprenoriat, cursuri de limbi străine, inspector resurse umane, specialist în managementul deșeurilor, meserii tradiționale.
Deşi s-a adresat în special femeilor de etnie rromă la târg şi-au putut găsi locuri de muncă şi alte categorii de persoane.
La acest eveniment au participat peste 40 de femei de etnie romă din județul Bihor care au finalizat cu succes programe integrate de formare profesională sau au beneficiat de serviciile atelierului de ocupare. „Noi oferim zece locuri de muncă ca operatori vânzări prin telefon în limba italiană. Pentru a veni în întâmpinarea celor care doresc să se angajeze noi, în colaborare cu Centrul Cultural Italian, organizăm cursuri de limba italiană, ne-a spus Loredana Lasco, inspector resurse umane la XL World Xerox Company.
Obiective
Obiectivul acestui eveniment a fost de a pune față în față cererea și oferta de locuri de muncă pe piața muncii din județul Bihor, precum și promovarea incluziunii sociale şi a egalităţii de şanse pe piaţa muncii a femeilor de etnie romă.
Târgul de Joburi a fost organizat în cadrul proiectului FemRom – Îmbunătățirea accesului femeilor de etnie roma pe piața muncii și sprijinirea economiei sociale, promovarea și dezvoltarea unor servicii integrate prin creearea unor cooperative pentru femei, asigurarea accesului la educație formală și dezvoltarea unor servicii de ocupare specializate și personalizate, cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Regional Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013.
Citiți principiile noastre de moderare aici!