Oradea City Report, lansată în luna noiembrie a anului 2014, este o aplicație care permite localnicilor să transmită sesizări și incidente către Primăria Municipiului Oradea sau către operatorii serviciilor publice locale (Poliţia Locală Oradea, Luxten Lighting Company, RER Ecologic Service, Compania de Apă Oradea, Oradea Transport Local sau Termoficare Oradea). De altfel, aplicația a luat premiul I din partea Parteneriatului pentru o Guvernare Deschisă (Open Government Partnership), la un concurs național.
Pe parcursul primei jumătăţi a lunii noimebrie, Primăria a primit aproximativ 175 de sesizări, dintre care 40 au fost transmise Poliției Locale. 33 au fost deja soluționate, iar 7 sunt în curs de rezolvare, având un termen de 5 zile. Printre sesizările transmise se numără: persoane care nu respectă regulile de deținere a animalelor de companie, care nu întrețin spațiul verde din jurul zonei de locuit sau al teritoriilor pe care le dețin sau care depozitează ilegal pe domeniul public, autovehicule considerate a fi abandonate, care murdăresc carosabilul, oprite sau care staționează neregulamentar.
Poliţia Locală mulţumeşte cetăţenilor pentru implicarea civică, reamintind că pot apela în continuare Dispeceratul Poliţiei Locale Oradea la numărul de telefon 0259.969.
Citiți principiile noastre de moderare aici!