Față de raportul precedent, noile tarifele de referinta RCA au consemnat scăderi pentru 20 de categorii de clienți persoane fizice, dintr-un total de 35. Pentru șoferii cu vârsta de maxim 30 de ani tarifele au crescut pentru toate categoriile de mașini.
„Tarifele de referință estimate pentru fiecare segment de tarif sunt, în general, într-un interval rezonabil față de cele publicate anterior, iar acolo unde sunt diferențe, acestea sunt justificate de evoluția expunerii la risc și/sau de evoluția daunalității”, se precizează în informarea ASF.
Perioada de referință pentru datele istorice utilizate atât în cadrul analizelor statistice cât și în determinarea primei de risc de bază, a factorilor de încărcare și a tarifului de referință (sau primă brută de referință) este reprezentată de ultimii 5 ani de eveniment anteriori datei de referință, în speță perioada 1 iulie 2015 – 30 iunie 2020.
[eadvert]
Tarifele de referință au fost estimate pentru fiecare segment de tarif, aferent categoriilor de vehicule descrise prin Norma ASF nr. 22/2017. Segmentele de tarif au fost construite ținând cont de următoarele caracteristici referitoare la: Persoana asigurată: tipul asiguratului (persoana fizică sau persoana juridică), vârsta asiguratului (pentru persoane fizice); Caracteristicile vehiculului: capacitatea motorului (cmc), numărul de locuri pe scaune, puterea motorului (CP), masa maximă admisă (Kg).
Trimite articolul
XClar….
Asta-i discriminare,tinerii sub 30 de ani
foarte bine. va pupa Veo! multumim penele ussr. si hudmr. jos dragnia, jos psd. asteptam si mai multe scumpiri!
-
Bine fac ca le scumpesc.
Ca liniuțele nu le fac oameni de varsta medie, familisti.
Ci tinerii astia teribilisti.
Nu au tati sau mame cu copii mici acasa si nici oameni ce se apropie de varsta pensionarii masini puternice ca Mustang ori BMW seria 7,Mazda, sau Mercedes nu stiu de care mai spurcat, etc…
Ci sunt tot tinerii “frumosi si liberi”, copii de bani gata ai tuturor celor tapați cu bani, cei ce se pretind ca ar face parte din “spuma” orasului sau a județului.
Sunt si localitati rurale in care daca nu deții BMW, Vw Passat sau Audi, tu nu contezi si nu te “califici” in grupul de tineri ai satului de varsta apropiata.
Indiferent ca e BMW, Passat sau Audi de 18 – 22 de ani.
Nu conteaza, este neaparat sa fie …. marca!!
Si apoi auzi de accidente cu morti, cu raniti, cu distrugeri materiale importante.
Ptr. ce ?
Ptr. teribilismul copiilor tineri care au primit de la parinti aceste masini cumparate dupa ce au implinit varsta de 18 ani.
Asta datorita ca au avut marele merit de a nu fi fost capabili sa finalizeze decat maxim 10 clase, ori sa termine 12 clase trase de par, insa fara a reusi sa treaca si la BAC.
Buna masura.
Pe de alta parte, la cat de imbecili sunt aceeasi parinti de copii, identici in gandire ca progeniturile lor, sunt sigur ca se vor inmulti nunarul masinilor inmatriculate pe numele parintilor ptr. a nu plati asigurari mari.Insa tot berbecii de odrasle ale lor, le vor face praf in diverse accidente stupide.