SC CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara SRL, cei care efectueaza realizarea Podului Sovata sunt in grafic cu lucrarile. Luni si marti s-au montat tronsoanele aferente deschiderii de pe malul stang iar miercuri si joi cele aferente malului drept. Suprastructura este formata din placi de suprabetonare si tablier metal
Podul Sovata arata tot mai bine
“In materie de tablier metalic urmeaza sa finisam lucrarile, dupa ce l-am ridicat, adica sa le aducem la cotele din proiect. Aceasta va fi o operatiune mai sensibila si va dura aproximativ 3-4 zile astfel incat de la inceputul saptamanii viitoare vom incepe sa montam si sectorul central al suprastructurii. Podul va fi gata conform promisiunilor noastre, pana in 10-12 octombrie, cand va fi dat in folosinta.” a declarat managerul de proiect Alexandru Achim.
„Aşa cum se poate vedea din afara şantierului, lucrările avansează rapid şi în curând podul va prinde formă. Pentru cei care locuiesc în această zonă, şi nu numai, e bine de ştiut că podul va avea şi o subtraversare, un pasaj pietonal, asemănător cu cel de la Podul Decebal, astfel încât traversarea de pe un mal pe altul se va putea face cu uşurinţă atât cu bicicleta, cât şi pe jos”, a spus primarul Ilie Bolojan.
Costul noului pod peste Crisul Repede este de 11,85 milioane de lei, fara TVA si trebuie finalizat pana in 30 septembrie. Podul va facilita calea de acces pe ruta Onestilor – Sovata – Fagului – Carpati – Dacia. Dupa finalizarea podului municipalitatea are in plan reabilitarea mai multor tronsoane, care sa faciliteze legatura dintre pod si alte zone ale orasului.
Citiți principiile noastre de moderare aici!